04.05.2016

Podsumowanie stażu

Witajcie!
Przyszedł czas na podsumowanie stażu Ono_Ayako! Wiem powinno być wcześniej.


Dodane/Wykonane:
#1 [LINK]
#2 [LINK]
#3 [LINK]
#4 [LINK]

AmiS: Twoje zwiastuny mnie przekonały. Byłam zdziwiona ich ilością oraz tym że w tak szybkim czasie dostałaś zamówienie i bez zastanowienia wykonałaś je bardzo dobrze. Angażujesz się w komentowanie prac innych poprzez wyrażanie swojej opinii. Nie lubię się dużo rozpisywać, więc przechodząc do sedna - jestem zadowolona z twojej pracy.

Vatasha:
Przez twój staż dodałaś tylko dwie albo trzy notki, ale za to ile zwiastunów! *.* Chciałabym ocenić każdy z nich, więc będzie długo.
Zwiastun 1(Zarezerwowany): Zwiastun jest krótki, według mnie nie ma on fabuły, ale widać, że się do niego przyłożyłaś, jest wyraźny, obrazy przechodzą spójnie, więc bardzo mi się to podoba.
Zwiastun 2: No i kolejny, bardzo krótki zwiastun, który wydaje się nie mieć fabuły. Nie wiem, gdybym zobaczyła taki zwiastun to nie zachęciłby mnie do przeczytania opowiadania. Widać, że jest to z jakiegoś filmu. Nie mówię, że jest zły, bo poraz kolejny obraz jest wyraźny itp, ale nie ma fabuły i nie zachęciłby czytelnika.
Zwiastun 3: Ten zwiastun mi się podoba i tak, jak ty pisałaś, również jest jak na razie moim faworytem. Jest jakaś cząstka fabuły, krzyk w tym zwiastunie bardzo mi się podoba. Dodaje efektu. Ten zwiastun zdecydowanie ci się udał ^^
Zwiastun 4: Więc tak... To było zamówienie i jeśli zamawiający jest dumny i usatysfakcjonowany to i my. Mam jedno ALE. Czcionka tutaj była zdecydowanie za mała. Zwiastun jest krótki, ale może tak miało być. Muzyka jest, fabuła jest, więc zadowolenie również.
To wszystko co dodałaś. Miałaś wzloty i upadki. Tak naprawdę tak bardzo bardzo, podoba mi się tylko jeden twój zwiastun (nr.3)
Wielki plus za to, że muzyka kończy się dobrze, że obrazy są tej samej wielkości i oczywiście za to, że są w tych samych kolorach, a nie jedno czarno-białe, a następne kolorowe. Minus za to, że czcionki za małe i fabuły w większości zwiastunach brak. Przyznam szczerzę, że chcę ci dać szansę, ale twoje prace nie były na miarę zwiastunowni. Każdy się uczy przez całe życie, nikogo zwiastuny nie są idealne. Podoba mi się to, że robisz z filmów (bo przyznaję, że ja nie umiem, bo stary program). Rzadko kiedy zdarzają się tacy zwiastuniarze.




PODSUMOWANIE:
Wolne: 2
Zamówienia: 1
Dodane notki: 2


DECYZJA: Przed Tobą ostateczne wyzwanie, które ma na celu zakończyć Twój staż. Masz do wykonania zwiastun dla Polly . Szczegóły znajdziesz w zakładce "Praca stażystki". Powodzenia!

2 komentarze:

  1. Powodzenia! Mam nadzieję ze ci się uda i będziemy wszyscy zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, przyznaję, że się boję, bardzo. Ale okej. Wezmę sobie naprawdę wszystkie uwagi do serca i dziękuję za szczerą krytykę, bo taka jest mi naprawdę potrzebna. Dziękuję i przyznaję, że zwiastun jest mega wyzwaniem, ale dam radę. Jeszcze raz dziękuję, dziewczyny. Jesteście mega *_*.

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva