08.05.2016

[058] Kill Me

muzyczka <3

Heloł! Jak wam mijają majowe dni? Byliście na majówce? Bo ja nie, siedziałam w domu i obżerałam się czekoladą ;p. Nieważne. Mam dzisiaj dla was pracę na ostateczny werdykt. Kurczę, boję się, proszę, zabijcie mnie.

Zamówienie dla Polly
Mam nadzieję, że jest okej. Nie ukrywam, iż jestem dziwnie do niego nastawiona, a sama nie wiem czemu. Jakoś tak ;p. Miałyśmy pewne problemy z pocztą, ale na szczęście wszystko się rozwiązało. Okej, to wszystko. I jakby co: dziewczyna to Kaya Scodelario, a chłopak to Luke Pasqualino. Oboje występowali w serialu Skins/Kumple.

Buźka i udanego ostatniego dnia weekendu!
Ayako

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba <3 Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym ci tu napisać komentarz, ale wolę poczekać aż sama dowiesz się z notki, czy coś :) ♥

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva