19.05.2016

[060-062]- Rock me

Hej hej! Dziś mam 3 zwiastuny. Niestety 2 zarezerwowane, a jeden wykonany na zamówienie. Mam nadzieję, że wam się spodobają ALE jeśli nie, to bardzo proszę o szczere opinie i rady w komentarzach. Zapraszam do oglądania ^^


ZWIASTUN ZAREZERWOWANY
Miałam podane co mam zrobić. Już znam opinię jedną. Brakuje kilku gifów, niestety nie mogłam ich znaleźć. Ale ogółem opowiadanie ma tajemniczy gatunek, więc i zwiastun taki jest. Mam nadzieję, że wam się podoba ;)
ZWIASTUN ZAREZERWOWANY
 Nie mam co tutaj opisywać. Zwiastun mi się podoba i liczę, że wam również :*
Zamówienie dla +Martyna Zielezny 
Wszystko mi się podoba. Szukałam kolorowych gifów i ogółem fabuła ciekawa, więc szybko się robiło. Tylko ten bobas i ten puls serca jest na czarno-biało, bo z zamówienia zrozumiałam, że to raczej smutne wydarzenie. Ale jak coś to poprawię tylko napisz. A! No i muzyka. Dodałam ją taką zwolnioną. To jest cover. Ale gdybyś chciała zmienić na oryginał to pisz śmiało. Masz tydzień :) 

Mam nadzieję, że podobają wam się zwiastuny. Kolejne zamówienie się robi, więc jeszcze chwilę musisz poczekać.  Niedługo otworzę kolejkę, więc zapraszam tam. Miłego dnia!
Vatasha ♥ 

3 komentarze:

  1. Wszystkie zwiastuny śliczne, a ja spokojnie, mogę jeszcze poczekać, nie martw się ;)
    Moim ulubieńcem jest drugi, choć wydaje mi się, że jest tam na początku błąd. Nie powinno być przypadkiem "Poznali się W ferie"? Bo jest "WE ferie". Chyba, że jestem aż tak zła z gramatyki, to przepraszam.
    W każdym razie gratuluję ślicznych zwiastunów i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... możliwe z tym błędem ale ja byłam uczona tak więc w sumie to nie wiem... :( ale dziękuję za podpowiedź. Co do tego, ze jest faworytem to może dlatego, ze jest Polska piosenka.
      Dziękuję za miłe słowa!♡

      Usuń
    2. Może i WE, w sumie to pewności nie mam.
      I nie ma za co, cała przyjemność mojej stronie :)

      Usuń

Layout by Neva