03.05.2016

[055-056] We can't stop







Hejka!Jestem Patrycja,ale tutaj do końca stażu i mam nadzieje w późniejszym czasie będę znana jako Teshatomy. Bardzo miło mi będzie jeżeli znajdą się tutaj osoby,które zaufają mi i będą chciały abym wykonała dla nich zwiastun.Jeszcze się uczę,ale mam nadzieje,że nikogo nie zawiodę !
Nie przedłużając oto moje dwa wolne zwiastuny na dobry początek 


Zwiastun wolny #1 ''nieco''' wulgarny,więc oglądanie na własną odpowiedzialność hahaha.
Przyjemnie i szybko się go robiło,zalecane oglądanie w hd moi drodzy!


Zwiastun wolny nr 2 jest nieco inny niż ten wyżej,ponieważ ma głównych bohaterów i zarys fabuły. Fanfiction nie zamierzam jednak pisać,chociaż kto wie,może kiedyś.



Mam nadzieję,że majówka mija wam równie dobrze i smacznie co mi.Miłego dalszego wypoczynku.Buźka!
                                                                                                                                         Teshatomy



5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie podoba mi się pierwszy zwiastun. Jest taki... Trochę dynamiczny, bardzo fajny.
    Ale teraz drugi. Wiem, że też jestem tutaj stażystką, lecz chciałabym ci dać parę przydatnych rad.
    Po pierwsze: NIE używaj czcionki bez polskich znaków. Uwierz mi, ona naprawdę kłuje w oczy i nie wygląda to dobrze.
    Po drugie: Niech twoje zwiastuny będą krótsze! Niech sięgają minuty, maksimum dwóch, bo inaczej zwiastun nudzi i nie chce się go oglądać dłużej.
    Mam nadzieję, że w jakiś sposób ci doradziłam.
    Pozdrowienia, Ayako

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że zwiastuny to forma wyobrażenia sobie jakiejś krótkiej fabuły danego autora tego zwiastuna, więc myślę, że takie dobre rady można zostawić dla siebie;) Mają one bowiem na celu przekazanie jakiejś historii bądź myśli, toteż dziwię się, że mają one trwać koło minuty, bo to raczej za krótko;) I tak, jesteś stażystką, więc skup się na swoim stażu:)
      Mimo wszystko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Oglądam zwiastuny, jako, że jestem tu zwiastuniarką to chyba mogę dać ci radę. To tylko rady, nie musisz z nich korzystać, ale nie musisz też się denerwować. Porady są dla tych co się uczą, a uczy się każdy przez całe życie :) Ayako ma rację. Czcionka bez polskich znaków zdecydowanie nie wygląda za dobrze. A co do długości zwiastuna to nie zgadzam się ze stażystką. To zależy od tego, jak długa jest fabuła i co chcesz przekazać w zwiastunie. Parę razy zrobiłam zwiastun trwający niecałe 4 minuty. To akurat zależy od inwencji twórczej :) Pozdrawiam, czekam na kolejne prace ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że ta czcionka nie wygląda za dobrze, ale po tygodniu stażu chciałam dodać wkońcu notke a co za tym idzie dokończyć drugi filmik.
      Chciałam zrobić to jak najszybciej, ponieważ miałam swoje prywatne sprawy. A ze względu na to że wczesniej zapisany i zrobiony filmik w movie maker chciałam pozmieniać w sony vegas nie miałam możliwości szybkiej zmiany danej czcionki. A wiec podsumowując nie zmieniłam czcionki z pośpiechu, ale dziękuję za miłą radę i poparcie w sprawie długości filmików.Pozdrawiam ciepło, Teshatomy .

      Usuń
    2. Rozumiem, powodzenia w dalszych pracach :)

      Usuń

Layout by Neva