24.04.2016

[49] I Walk Alone


Hey! What's uppp? Dobra, lepiej się nie popisuję angielskim, bo jeszcze coś źle napiszę, znając mnie xD. Dziś wpadam niestety tylko z jednym zwiastunem, a w dodatku z zamówieniem. Wybaczcie mi, że nie zrobiłam niczego więcej, lecz źle się czuję i podejrzewam, że jestem przeziębiona. Na maksa, nic mi się nie chce. Lecimy!

Zamówienie dla: Misia Makarewicz


Wiem, wiem. Dużooo pozmieniałam i zrobiłam to zamówienie trochę inaczej, lecz miałam z nim okropne problemy. Wybrałaś takich bohaterów, że ledwo dało się cokolwiek znaleźć, a zwłaszcza naszukałam się dobrych momentów z Alexis. Chciałam znaleźć takie bardziej mroczne, ale... ona to chyba plażowa dziewczyna xD. No cóż, to samo z muzyką. Ta pasowała mi tutaj bardziej, lecz jeśli oczywiście chcesz, mogę dodać wersję z twoją piosenką. Wybacz, ale nie znalazłam żadnego dobrego wątku z przemocą, więc posłużyłam się tym, co miałam. No, to chyba na tyle. Przepraszam, jeśli jest okropny i ci się nie podoba ;c. Mogę go oczywiście wykonać jeszcze raz.

To na tyle na dziś, pa misiaki!
Ono_Ayako xx

2 komentarze:

  1. Ten zwiastun jest naprawdę super, mogłabym go oglądać w kółko i w kółko i by mi się nie znudził <3
    Co z tego że pozmieniałaś, jest mega *.*
    Dziękuje, że znalazłaś trochę czasu i go dla mnie wykonałaś , po prostu dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za te miłe słowa. Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą <3.

      Usuń

Layout by Neva