26.04.2016

[050-54]- Call me maybe



Hej hej! Jak widzicie w tytule, przybywam do was z AŻ 5 zwiastunami! Niektóre (chyba nawet wszystkie) są zarezerwowane, ale to zaznaczę w odpowiednim miejscu! :*
Nie przedłużając... ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA!


Zwiastun ZAREZERWOWANY
Więc tak... Jest to już kolejna część o Grey'u. Zwiastun robiło się bardzo fajnie, bo miałam ogólny zarys i bohaterów. Myślę, że wam się spodoba tak, jak i mi :)
Zwiastun wolny.
 Sprawa wygląda tak, że jest to zwiastun do opowiadania, które piszę z przyjaciółką, ale nie mamy zamiaru go nigdzie wykorzystywać, udostępniać, więc jest on wolny, do waszego wykorzystania :)
Minus taki, że bohaterowie są już wybrani i fabuła w sumie cała wypisana w zwiastunie :)
Zwiastun ZAREZERWOWANY
 Robiło się go bardzo łatwo, bo kolejny raz miałam zarys wszystkiego. Myślę, że to ff jest nietypowe, więc pewnie każdego by to zachęciło. Mnie się podoba i daję like'a :))
Zwiastun ZAREZERWOWANY
 Jest to zwiastun o ludziach, którzy mają problemy tak, jak ja, czy ty. Dlatego pewnie fajnie będzie się to czytać. Zwiastun bardzo prosty do zrobienia. Każda zwiastuniarka pewnie zrobiłaby go inaczej, ale mi podoba się taki, jaki jest. :)
Zwiastun ZAREZERWOWANY
 Tutaj tak samo, jak wcześniej. Fabuła opisana w zwiastunie, ale jest jakaś tajemnica w tym wszystkim i nie wszystko jest wyjaśnione. Wydaje mi się, że zwiastun naprawdę zachęca do przeczytania książki. Podoba mi się! I like it! :))



Okay kochani! To wszystko na dziś! Myślę,
że spodoba wam się to, co dla was przygotowałam.
ZAPRASZAM NA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ W MOJEJ ZAKŁADCE!
Po tym poście widzę, że jednak trochę się już wyrobiłam odkąd zaczęłam robić zwiastuny.
Proszę o szczere opinie!
Do następnego!
Vatasha ♥ 

2 komentarze:

  1. Zwiastuny są naprawdę fajne, poważnie. Najbardziej zdecydowanie przypadł mi do gustu "czarny koszmar" ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i zapraszam do zamówień ♡

      Usuń

Layout by Neva