15.04.2016

[046-048] The Devil Within


Hey! Jestem Ono_Ayako i zostałam przyjęta tu na staż. Mega się cieszę, bardzo mi zależy, żeby dostać się tutaj do załogi. To pierwszy blog, na którym będę tworzyć zwiastuny dla innych. Nie przedłużajmy, mam dla was dziś trzy zwiastuny:

ZWIASTUN ZAREZERWOWANY


To jest pierwszy zwiastun, dzięki któremu dostałam się na staż tutaj. Wszystko ogółem byłoby okej, gdyby nie to, że zapomniałam ściemnić obrazu pod końcówkę... No cóż, błędy zdarzają się każdemu.


Zwiastun wolny numer dwa. Też mi się podoba i baaaardzo szybko mi się go robiło. Jest on kolejnym, dzięki któremu dostałam się tu. Znów byłoby idealnie, gdyby nie ten przeklęty nieściemniony obraz -,-.


Ostatni zwiastun, który wykonałam na potrzeby bloga. Ten jest moim zdecydowanym faworytem w tej notce, zakochałam się w nim <3. Końcówka mi się udała, jest ok.

Okej, a więc to wszystko. Mam nadzieję, że podobają się zarówno wam, jak i dziewczynom z załogi. Moja kolejka jest otwarta, także... No. Pozdrawiam, kocham.
                                                                                                    Ono_Ayako xx

8 komentarzy:

  1. zwiastun #2 jest naprawdę cudowny <3 jestem w trakcie tworzenia wyglądu mojego bloga czy jest możliwość zarezerwowania go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jeśli chcesz i ci się podoba ;). Później napisz mi proszę, jaki mam mieć tytuł, dobrze?

      Usuń
    2. tytuł to "once in a lifetime' bardzo dziękuję <3 masz mega talent a zwiastun jest naprawdę wspaniały

      Usuń
    3. Oczywiście rozumiem, że chodzi o pierwszy zwiastun dodany w notce, tak?
      PS: Dziękuję, miło mi ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww... Zwqistun #3... Teen wolf <3 Wszystkie zwaistuny są przepiękne, choć moi faworyci to #2 i #3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva