10.04.2016

[044-045]- Błękitnokrwiści

Hej kochani. Dawno nic tutaj nikt nie dodawał. A więc ja jestem z zamówieniem i zwiastunem wolnym. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Czekam na wasze opinie w komentarzach ♥




Zamówienie dla Savannah RiDa
Więc tak.. Zwiastun był na tyle trudny do wykonania, że jest mało gifów z wampirami, ale myślę, że podołałam wyzwaniu. Poza tym bardzo fajnie mi się go robiło. Jakbyś chciała coś zmienić to do 7 dni masz czas :) 

Zwiastun Wolny
 Tak, Zwiastun zrobiłam bardzo szybko. Na początku miał wyglądać trochę inaczej, ale myślę, że w tej wersji też jest okay. Myślę, że jest dość fajny, z tego powodu, że nie ma określonej osoby, głównego bohatera. Można tutaj wybrać nawet kogoś mało znanego, bo pojawia się w nim wiele dziewczyn i nie można zgadnąć czy któraś z nich to w ogóle jakaś bohaterka opowiadania. Mam nadzieję, że spodoba wam się tak jak i mnie :)


Mam w zanadrzu jeszcze dwa zwiastuny do wstawienia tutaj.
Ale nie chciałam dodawać ich wszystkich na raz.
Zapraszam do składania zamówień w mojej zakładce.
Kocham was!
Vatasha! ♥ 

2 komentarze:

  1. Prześliczny dziękuję bardzo :D Dopiero dzisiaj weszłam na kompa więc przepraszam za "lekkie" spóźnienie :D
    Pozdriawiam Rida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo, że podoba ci się moja praca. Zapraszam ponownie!♡

      Usuń

Layout by Neva