19.02.2016

[40-41] Forever Young

Hejo!
Co tam u was?
Ja złapałam chorobę :( Gorączka nie jest fajna.

Zamówienie dla Gosia Majka

Sprawa wygląda tak:
Trochę naszukałam się postaci, bo części nie znałam, nie mogłam znaleźć żadnego gif'u z Beatriz Saladich. Dlatego to tak długo trwało. Przepraszam, że musiałaś tyle czekać i...to chyba tyle w temacie. Ogólnie chyba nie jest najgorzej.
Jak coś, to mogę poprawić/Zrobić od początku.
Zwiastun Wolny

Nawet mi się podoba.
Ogólnie zwiastun jest dość uniwersalny, bo nie ma nim pokazanego nikogo konkretnego.
Plus chyba nie za często zwiastuniarze używają polskich piosenek, ale ta idealnie mi pasowała. Poza tym to na jej podstawie powstał zwiastun, so...
Ale żałuję, że niektóre błędy zauważyłam dopiero po dodaniu na YT :(

5 komentarzy:

  1. Zwiastuny są super!Na prawdę kawał dobrej roboty, ale chyba na końcu za bardzo się urywają, jest tak jakby ktoś oderwał kawałek, może tak właśnie miało być? xD Nie wiem xDDD ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż pracuję nad końcówkami i wciąż nie są najlepsze, jednak się staram i mam nadzieję, że w końcu będzie dobrze :)
      W każdym razie dziękuję xx

      Usuń
  2. Zakochałam się w zwiastunie wolnym.
    Tak, bardzo rzadko używa się polskich piosenek.
    Kocham tą piosenkę <3
    Trochę mnie to zainspirowało do napisania bloga...
    Ale to innym razem.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne <3

    stoneofheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva