01.01.2016

Podsumowanie Stażu

Witajcie!
To druga notka podsumowująca tym razem staż Katriny S. Od razu przejdźmy do konkretów.

Dodane/Wykonane:
#1 [LINK]
#2 [LINK]
#3 [LINK]
Zamówienie [LINK]
Inne [LINK]

AmiS: Twoje prace są jednym słowem rewelacyjne! W zamówieniu jednak lepiej gdybyś zwróciła uwagę na rozmiar gifów, bo nie które są różnej wielkości, ale to szczegół. Ważne, że się podoba zamawiającemu :) Bardzo podobają mi się scenki jakie dodajesz, efekt i otwartość dla innych. Cieszę się że miałaś jakieś zamówienie i że poradziłaś sobie z nim. Mogę także cię pochwalić za ilość dodanych prac i oczywiście jestem na TAK.

Vatasha: Przez cały czas dodałaś dwie notki, jeśli pamiętam, a tych zwiastunów było sporo.
Zwiastun 1: Po jego obejrzeniu nie byłam pewna co do ciebie. Gify tutaj miały różną wielkość co nie wpływa na dobrą jakoś zwiastuna. Dodatkowo niektóre były kolorowe, niektóre czarno-białe. Moim zdaniem szukaj gifów kolorowych, albo szarych i stwórz zwiastun z jednego koloru. :) Wiem, że był to twój pierwszy zwiastun wstawiony na YT, mniej dopracowany, ale wierzę, że kolejne będą lepsze :)
Zwiastun 2: (Zwiastun wolny#1) Tutaj tak samo mam zastrzeżenie co do kolorów gifów, ale po zwiastunie pierwszym już wiesz co masz robić. Dodatkowo w tym zwiastunie napisy trochę za szybko były przerzucane i zwiastun trzeba było przewinąć i zatrzymać by przeczytać. Ale widziałam, że sama to zauważyłaś więc to już duży + Takie coś też nie wpływa na dobrą opinię :)
Zwiastun 3: (Zwiastun wolny#2) I tutaj wszystko byłoby idealnie gdyby znowu nie ta różnica kolorów w zwiastunie :/ Końcówka w nim zdecydowanie mi się podoba!
Zwiastun 4: Widziałam, że osoba zamawiająca była z niego dumna, więc i ja jestem :) Oczywiście kolory gifów znowu mi nie pasuję, ale myślę, że gdy przeczytasz moją opinię to na pewno będziesz częściej zwracała na to uwagę :D
Zwiastun 5: (Zwiastun wolny#3) Fabuła już oklepana, ale skoro miałaś na niego pomysł to czemu nie. Te różnokolorowe gify... Gdyby nie to wszystkie twoje zwiastuny byłyby o wiele wiele lepsze! Proszę zwróć na to uwagę przy następnych.
Uważam, że (jak wyżej) twoje zwiastuny mogły być lepsze. Oczywiście każdemu zdarzają się wpadki i jest dużo do dopracowania. My też się ciągle uczymy. Mam nadzieję, że przyłożysz się do tych kolorów i będę miała pewność, że dobrze zrobiłam :)
Jestem na TAK :D

Whitee Shadee: Katrina, jestem na prawdę pod wrażeniem! Twoje prace są świetne! Moim zdaniem, pomyłki i niedociągnięcia są rzeczą normalną, sprawiają, że praca jest na swój sposób urocza. Mam nadzieję, że do nas dołączysz! Jestem absolutnie na TAK!


PODSUMOWANIE:
Wolne: 3
Zamówienia: 1
Dodane notki: 2


DECYZJA: Nasze opinie dają ci przepustkę do zostania tu i nauki nowych umiejętności w naszych szeregach :)

Gratulacje!

3 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę owocnej pracy tutaj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw! Nawet nie wiem jak mam wam dziękować! Oczywiście biorę wszystkie rady do serca i będę wszystko poprawiała.

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva