23.01.2016

Podsumowanie stażu

Witajcie!
Przyszedł czas na podsumowanie stażu Sherilly! Wiem powinno być wcześniej.

Dodane/Wykonane:
#1 [LINK]
Inne [LINK]

AmiS: W twoich zwiastunach brakuje...iskry! Przyznam, że gdy je oglądałam nie przekonały mnie. Były nudne...pojawiają się także gify różnej wielkości. W wolnym zwiastunie - jest przecież dużo gifów Zayn'a w idealnym rozmiarze. Nie wiem dlaczego wybrałaś akurat takie. Wolę, żebyś jeszcze nad tym popracowała. Szkoda, że nie wykorzystałaś tych 2 tygodni na więcej, ale mówi się trudno. Przykro mi, ale jestem na NIE.

Vatasha: Przez cały staż dodałaś jedną notkę, więc nie mam za bardzo jak tego ocenić.
Zwiastun 1: nie czytałam i nie oglądałam nigdy Igrzysk Śmierci, ale wydaje mi się ze twój zwiastun był... nudny. Może to powód gifow, albo czegoś innego... Nie mam pojęcia. Nie zachęciłaś mnie nim do przeczytania książki lub obejrzenia filmu.
Zwiastun 2: był bardzo krótki i nie ma w nim żadnej fabuły. Jakoś mnie nie przekonał.
Przez to ze oglądnęłam tylko tę zwiastuny które dodałaś niestety muszę napisać ze nie podobały mi się one. Wybacz, ale myślę że musisz to jeszcze dopracować. Fabuły w zwiastunach wolnych, jak i gify do pozostałych. Mam nadzieję że ci się to uda.
Podsumowanie: Wybacz, ale tym razem jestem na NIE. Dołącz kiedy będziesz już naprawdę gotowa.

Katrina: No cóż...mogę ci z czystym sumieniem powiedzieć, że bardzo podobają mi się twoje zwiastuny :)
Dodałaś jedną notkę, w której były dwa zwiastuny. Szkoda, że tylko tyle, ale i tak pokazałaś co potrafisz.
Lubię w twoich pracach to, że świetnie pokazujesz daną historię. Łatwo zrozumieć o co chodzi nawet bez napisów.
Jedynym minusem są te napisy, które już były na pobranych gif'ach, ale już ci to pisałam, więc raczej nie muszę przypominać.
W każdym razie jestem na TAK ;)

Whitee Shadee: [Niestety nie udało mi się z nią skontaktować]




PODSUMOWANIE:
Wolne: 1
Zamówienia: 0
Dodane notki: 1


DECYZJA: Nasze opinie niestety nie są zgodne. Były 2 głosy na NIE. Popracuj jeszcze, a na pewno będziesz świetną zwiastuniarką!

2 komentarze:

Layout by Neva