28.01.2016

[037-39] Stars

Heja!
Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale musiałam wyciągać oceny na półrocze! 
Od dziś mam ferie (niby od 01.02. ale wiecie jak jest pod koniec ;) także tyyle czasu dla was! Raczej nie planuję szalonych wyjazdów, więc na te dwa tygodnie jestem Wasza xD

Dziś mam dla Was dwie prace:

Zwiastun dla kochanej i mega cierpliwej Uli, która przetrwała moje problemy z mailem ;) Uwielbiam Cię za to!

''Stars''

https://www.youtube.com/watch?v=_OvnDUY1704

Bardzo fajnie mi się go robiło! Jestem fanką 5SOS dlatego też tak bardzo go lubię! Jeśli masz jakieś zastrzeżenia i chciałabyś coś zmienić masz na mnie namiary! ;* Pozdrawiam!


''Selection is never easy''

Zwiastun wolny ;)



Moja jak dotąd ulubiona praca! Na prawdę mi się podoba. Szybko powstała w nagłym przypływie weny. Nie ma naszego intro, bo powstała zanim otrzymałam info o intro, ale na końcu jest link, więc mam nadzieję, że nikt mi głowy nie urwie! :D 
Dla tych, którzy już zaczęli ferie! Dużo weny, imprez i jak najmniej przykrości! Bawcie się ile macie sił, bo to tylko dwa tygodnie! Wykorzystajcie je! Nie bierzcie przykładu ze mnie, nerda i noł lajfa xD Pozdo i dobrej nocy!

Przyjmę zamówienia!




2 komentarze:

  1. Świetne zwiastuny 😍
    Co to za piosenki w obydwu filmikach? Bo strasznie mi się podobają.
    Ps. Też jestem 5SOSFam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) Pierwsza to Stars Alessi Cary, a druga Up in the air Thirty seconds to mars :>

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva