19.01.2016

[033 -036] Confident

Hejo!
Troszku dawno mnie tu nie było.
Jak tam wam mijają ferie? Mam nadzieję, że dobrze.
Dzisiaj mam dla was dwa zamówienia i jeden zwiastun wolny.
Przepraszam, że zamawiające musiały tak długo czekać :(

Zamówienie dla Victorious
Hmm...Powiem tak: miałam trudności z umieszczeniem innych osób niż Sel i Jus. Nie wiem czemu. Dałam ich na początku, ale nie jestem do tego zbytnio przekonana... :/
Piosenkę przycięłam, żeby nie było nudno na końcówce. Jeśli będziesz chciała, to mogę go poprawić/zrobić od nowa.

Zamówienie dla Doma xx
Niektóre gify Michaela mają dziwne rozmiary, ale po prostu nie mogłam znaleźć innych :(
Nie wiem co sądzisz o muzyce. Tutaj piosenkę też przycięłam w kilku miejscach i posklejałam, ale mam nadzieję, że nie zorientujesz się gdzie xd.
Tak czy siak napiszę ci to samo, co Victorious: jeśli chcesz mogę go poprawić lub zrobić od nowa.

Zwiastun Wolny
Szczerze? Mam dziwne wrażenie, że już go wstawiałam. Ale to chyba przez to, że miał się pojawić na YT jakieś dwa tygodnie temu xd
Życzę wam miłych ferii! I oby trwały jak najdłużej.

3 komentarze:

  1. Co do mojego zamówienia - zwiastun jest prawie idealny! Idealnie trafiłaś w muzykę, bo kocham FOB i uważam że pasuje do gifów, które swoją drogą są takie, jakie właśnie chciałam, tak właśnie sobie wyobrażałam ten zwiastun i jestem ci bardzo wdzięczna. Ale... mówiłam, że jest prawie idealny. Miałam na myśli to, że w tekście są drobne błędy: napastnik* (0:55) i Co* (1:13). Jakbyś mogła to poprawić, to byłoby idealnie! I jeszcze raz dziękuję :* Lysm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się za to zabieram :) Postaram się poprawić jak najszybciej

      Usuń

Layout by Neva