08.01.2016

[031-032] Never be alone

Witajcie w ten jakże piękny, piątkowy wieczór! Myślę, że stosownie byłoby się przedstawić, więc jestem Sherilly i jestem nową stażystką. Jeśli chcecie wiedzieć więcej zajrzyjcie nad moją podstronę w lewej kolumnie. Przejdźmy do zwiastunów.


Hunger Games



To taka moja wariacja na temat filmu/książki "Igrzyska Śmierci". Ostatnio dużo o tej serii myślę, więc uznałam za ciekawy pomysł wykorzystanie tego natchnienia. Jest to też praca, która pozwoliła mi tu wejść na staż.

Zwiastun Wolny

Bardzo miło robiło mi się tę pracę. W sumie to już drugi dzisiaj zwiastun z Jennifer Lawrence. No cóż uwielbiam ją! ^^

Mam nadzieję, że miło mnie tu przyjmiecie i że spodobały Wam się te prace. Jeszcze raz zapraszam do zapoznania się z moją podstroną.
Przyjmuję zamówienia!
~ Sherilly ♥

4 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te dwa zwiastuny! Tylko jedna uwaga: radziłabym nie używać ci gif'ów, które już mają napisy. Były takie chyba tylko dwa w drugim zwiastunie, ale tak na przyszłość xd
    Tak czy siak masz ciekawe pomysły i mam nadzieję, że dołączysz do załogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. Teraz jak na to patrzę rzeczywiście niezbyt dobrze to wygląda.

      Usuń
  2. Świetne zwiastuny! Jak się nazywa ta piosenka z pierwszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Lorde - Yellow Flicker Beat

      Usuń

Layout by Neva