05.01.2016

[029-030] Hey Angel


Witajcie!
Co tam u Was? U mnie średnio, ale mniejsza. Dziś przychodzę do Was z dwoma zwiastunami. Nie przedłużając zaczynamy!

Zamówienie dla: Mrs. Messi Sanchez


Więc tak... zmieniłam kilka scenek na samym początku, bo tamte nie komponowały się z resztą filmiku. Muzyka - zastanawiałam się nad wszystkimi piosenkami, które mi wysłałaś, ale ostatecznie wybrałam tą. Nawet nie wiesz jak bardzo mi się spodobała :D Czekam na Twoją opinię. Poprawione

After

Miałam zrobić zwiastun wolny, jednak nie miałam pomysłu i dlatego zrobiłam to. Bardzo dużo jest zwiastunów "After'a" więc ten mój nie jest jakimś fenomenem, jak sama książka, którą uwielbiam.


Zamówienie dla Wiktorii Maślanki wykonam w najbliższym czasie.
Sprawdź pocztę.

Zamówień nie przyjmuję.
AmiS

4 komentarze:

  1. Zwiastun ogólnie bardzo mi się podoba, tylko jest jedna sprawa (nie wiem czy źle napisałam, co jest bardzo prawdopodobne, czy ty coś źle przeczytałaś): przy "przyjaźni" miał być ten gif z ludźmi przybijającymi piątkę zamiast tego drugiego. Jeśli dałoby się to poprawić to bardzo chętnie. No i cieszę się, że piosenka ci się spodobała ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zamiast tego drugiego z "zauroczenia", miało być na odwrót :))

      Usuń
    2. Ty mi tak napisałaś, ale ok poprawię :)

      Usuń
    3. To przepraszam, mogłam sprawdzić zanim wysłałam. I dzięki, że poprawisz :)

      Usuń

Layout by Neva