02.01.2016

[027-028]- Dance Show

Hej! To znowu ja! Mam dla was dzisiaj dwa zwiastuny i myślę, że wam się spodobają! Do dzieła!

Zamówienie moje ;3
Więc, jest to zwiastun na mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba wam się tak, jak i mnie się spodobał :D Myślę, że nie ma tu co do pisania, więc na tym pozostanę, że zaproszę was do czytania :D 
 Tutaj jest co do pisania. Zacznę od tego, że udała mi się kolorystyka i mam nadzieję, że będziesz z niej dumna. Co do napisów to sobie pomyślałam, że jeżeli gify najpierw są kolorowe, a później czarno białe to tło do napisów też powinno. Mam nadzieję, że również ci się spodoba.
Co do muzyki to kombinowałam ponad godzinę jak zrobić połączenie z refrenem z drugiej ale nijak mi to nie pasowało, więc pozostałam przy jednej. Wybacz :/ Cieszę się, że udało mi się go zrobić, bo jestem z niego dumna.
Pamiętaj, że jeżeli nie będzie podobało ci się tło pod napisami to zawsze mogę je zmienić w ciągu 7 dni! 

A więc to wszystko co dzisiaj mam dla was. Mam nadzieję, że podoba wam się to co robię, bo mnie tak :)  Przyjmę zamówienia.
Vatasha! ♥ 

2 komentarze:

  1. Hejka zrobiłaś wspaniałe trailery. Mam małe pytanie jakiej muzyki użyłaś w Dance Show?
    - April

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to piosenka od Cady Groves- This Little Girl.
      Co do zwiastunów dziękuję ;)

      Usuń

Layout by Neva