29.12.2015

[025] Runnin'

Hej! Jeśli już czytasz to błaaagam przeczytaj notkę pod dodanym zamówieniem. Z góry Dziękuję :)

Zamówienie dla AM Smilliar


Więc... Zacznę od tego, że widząc twoje zamówienie
miałam na nie genialny pomysł! 
Ale szukając gifów... byłam zawiedziona :/
Nie umiałam znaleźć nic co chciałam i co by mi się przydało...
Dlatego zwiastun wygląda jak wygląda no :(
Jak pewnie zauważyłaś masz jako pierwsza nasze Intro zwiastunowni!
Czuj się wyjątkowa ♥
Jako, że nie odpisałaś mi na wiadomość, wplątałam tutaj kilka gifów o odchudzaniu,
ale nie wiem czy w dobrym miejscu. Mam taką cichą nadzieję, że tak.

Boję się jak zareagujesz na zwiastun, bo... Miał być lepszy, ale bez bicia
przyznaję się, że mi nie wyszedł...
Czekam z NIECIERPLIWOŚCIĄ na twoją opinię :D
Poprawiony błąd!

Okay! Miał tutaj się pojawić również zwiastun wolny, z racji tego, że jest wolne i mam dużo czasu, ale... nie miałam żadnego pomysłu! Moja weny jest cienka :/ Mówię poważnie. 

Zapraszam do składania zamówień. Przyjmę 2 do 3 :) ♥
Edit: 30.12.2015

4 komentarze:

  1. Świetny i genialne intro❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, trailer jest genialny! Dziękuję Ci ogromnie <3 Teraz faktycznie się muszę postarać z pisaniem tych moich wypocin ^^ Jedyne zastrzeżenie moje to fakt, że tytuł opowiadania to Runnin' Boy, a nie Running Boy, ale to szczegół ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam i szukam, gdzie mogę znaleźć tą notkę? :*

      Usuń
    2. Jeśli chodzi ci o twoje złożone zamówienie to oni po jego wykonaniu je usuwają a poprawki to formalność ^^

      Usuń

Layout by Neva