28.12.2015

[023-024] My Demons

Cześć!
Kurczę, nawet nie wiecie jak się stresuję. Już 1 stycznia będę wiedziała, czy zostanę z wami.
W każdym razie dzisiaj mam dla was jedno zamówienie (moje pierwsze!) i jeden zwiastun wolny.

Zamówienie dla Mania Maja
Jest krzyk, są słowa ,,Trust Me'' (ostrzegałam, że będzie Justin xd)
Nie pisałam ci tego, ale na początku bałam się, że w ogóle mi nie wyjdzie.
Ale skoro zrobiłam ci szablon na bloga, to chyba ze zwiastunem chyba też nie jest aż tak źle.
Jeżeli chcesz, to mogę ci też podesłać wersję z ,,I want to you know'' Zedd'a, ale myślę, że tak jest lepiej.


Zwiastun Wolny
Tutaj zaliczyłam lekki fail, bo jeden z błędów zauważyłam dopiero po dodaniu na filmiku YT.
Ale poprawiłam i chyba jest ok.

6 komentarzy:

  1. Ty się bałaś, że nie wyjdzie?! Jednak zwiastun bardzo mi się podoba i jestem dumna z ciebie, że sobie poradziłaś! Bardzo dziękuję za świetną pracę <3 Jesteś najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww <3 Cieszę się, że się podoba

      Usuń
  2. Hej, świetne zwiastuny, szczerze. Jednak w którymś z nich było za szybkie przejście z gifu na napis - chyba w pierwszym z Darami Anioła, bodajże. Zauważyłam, że w obu jest dynamika. W drugim nie podobają mi się kolory - kolorowe i czarno białe, musisz wybrać któryś z tych coloringów. Czekam na twoje dalsze zwiastuny :) Pozdrawiam, Megan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale chodzi o to, że ten gif popsuł się jakimś cudem przy renderingu. Przed zrenderowaniem filmu było wszystko okey, a po zrenderowaniu zrobiło się takie...coś.
      W każdym razie dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękne są! Powodzenia, mam nadzieję, że do nas dołączysz! <3
    Pozdrawiam, W.S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też mam taką nadzieję ;)

      Usuń

Layout by Neva