28.12.2015

[022] As Long As You Love Me

Hejka! 
Nawet nie wiecie jak się cieszę będąc w załodze. Dziękuję za docenienie mojej pracy :3 
Mam dla Was kolejną namiastkę moich możliwości. Filmik został zamówiony prywatnie, jeszcze przed stażem. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i zachęci Was do składania u mnie zamówień. 

As Long As You Love Me


Bardzo przyjemnie się go robiło. Miałam całkowicie wolną rękę jeśli chodzi o fabułę i napisy. Nie chciałam nic pospolitego jak gang czy bad boy. Jest życiowe, może przydarzyć się każdemu z nas i pewnie dlatego mi się podoba.
Muzykę wybrała zamawiająca, nie jest źle, ale osobiście wybrałabym inną ;)
Ogólnie jestem zadowolona z efektu.

Przyjmę dwa zamówienia.
Zapraszam też na moją podstronę, odpowiem tam na wszystkie pytania ;)

2 komentarze:

Layout by Neva