20.12.2015

[018-020] Hey Everybody!

Cześć wszystkim!
Jestem nową stażystką na Trailer Makers i mam cichą nadzieję, że zostanę z wami na dłużej.
Dzisiaj mam dla was trzy zwiastuny wolne.

To był mój pierwszy zwiastun, który wstawiłam na YT. 
Lucy Hale i Luke Hemmings
Tytuł już jest, ale zawsze można go zmienić.


A teraz dwa zrobione specjalnie do tej notki:
Nina Dobrev i Luke Hemmings
Napisy idą trochę za szybko, ale poszerzyłam linię czasu i coś się sknociło. Niestety zauważyłam to już po fakcie jak nie dało się z tym nic zrobić.
Ale mimo wszystko jestem z niego zadowolona.


Barbara Palvin i Justin Bieber
Tutaj moim zdaniem wszystko jest już okay.
Zdecydowanie jestem dumna z końcówki. Myślę, że fajnie zamyka zwiastun.


No cóż. Na dzisiaj to tyle.
Z boku macie moją dostępną podstronę.
Pytajcie o co chcecie. Nie będę też zła jeśli dacie mi rady odnoście moich zwiastunów.
Do następnej notki!

5 komentarzy:

  1. Według mnie najlepszy jest ostatni zwiastun, ale wszystkie są spk ;) Bardzo podobają mi się twoje zwiastuny, dlatego ponawiam moje pytanie: co się dzieje z moim zamówionym zwiastunem? Dzięki i pozdrawiam :*
    P.s. W pierwszym zwiastunie ta dziewczyna to nie Lucy Hale, tylko Lily Collins ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      W sprawie wspomnianego przez ciebie zamówienia napisz na email: pati.sara@onet.pl a rozwiążę problem :)

      Usuń
  2. Ble, głupia pomyłka. Nie w sprawie zwiastunu, tylko szablonu (głupia klawiatura na telefonie) i do Katriny S jest to pytanie, więc jeśli to przeczytasz proszę daj jakiś znak/sygnał cokolwiek! Proszę, i przepraszam za pomyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre zwiastuny - naj jest zwiastun nr 2 ;3 <3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva