10.12.2015

[015] Wildest Dreams + Informacja

Witajcie ponownie!
Nie sądziłam, że dziś dam notkę, ale no... tak wyszło :D Wpadam z jednym zamówieniem i małą informacją.
Mniej więcej chodzi o to, że zwiastunownia przeszła w tym tygodniu remont. Nie wiem czy zauważyliście, ale zniknęła zakładka "załoga", a w zamian powstały podstrony autorek. Nastąpiła zmiana w regulaminie!
Przejdźmy teraz do czegoś ważniejszego.


Zamówienie dla: LittleAngel_69

Mam nadzieję, że zwiastun Ci się spodoba. Tak jak chciałaś wyrobiłam się w długości i dodałam trochę efektów. No cóż...nie będę się tu rozpisywać. Czekam na Twoją opinię.


AmiS

5 komentarzy:

  1. OMG! *-* Cudny zwiastun <3 Zakochałam się w piosence i w nim samym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ten filmik jest niesamowity! Kocham ten zwiastun! Sceny są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ou... Filmik serio fajny historia też ciekawa... Ale te błędy! Rażą op oczach! ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za zrobienie zwiastunu jest genialny. :)
    Wyszystko zrobione dokładnie jak chciałam a nawet lepiej <3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva