06.11.2015

[009-010] Hero

Cześć kochani!
Dziś wpadam do Was z najprawdopodobniej ostatnimi zamówieniami przed moim urlopem, który zaczyna się od 13 listopada. Niestety nie wiem jak długo będzie on trwał, ale postaram się wrócić jak najszybciej :)
Wracając do pracy...


Zamówienie dla: Klaudia Gorzkowska


Szczerze? Jestem zadowolona i dumna! Filmik bardzo szybko,przyjemnie i bezproblemowo się robiło.
Tak jak chciałaś, wzorowałam się na jednym z moich zwiastunów. Co do muzyki.. trochę przy niej kombinowałam i zdecydowałam się na sam refren. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.


Zamówienie dla: Boo Bear


Od czego by tu zacząć...a tak. Moja ulubiona tematyka! Uwielbiam wykonywać zwiastuny o kimś z One Direction, więc jak się domyślasz twoje zamówienie poszło jak po maśle XD Nie miałam z nim żadnych problemów... może tylko chwilkę przy rozmieszczaniu gifów, ale poza tym było ok. Tutaj również kombinowałam z muzyką.
Nie pozostaje mi już nic innego jak tylko czekać na Twoją opinię.


AmiS

2 komentarze:

Layout by Neva