09.11.2015

[011] Alive

Badum! Jestem! Tak wiem. Dawno mnie tutaj nie było. Jakoś nie miałam głowy do zwiastunów. Mało czasu, mało chęci. Zacznijmy od zamówienia!

Zamówienie dla: Holly Irwin

Zamówienie było proste, kiedy zobaczyłam materiały
wiedziałam, że pójdzie jak po maśle. 
Mam nadzieję, że spodoba ci się to co stworzyła
i pamiętaj, że jeśli coś nie bezie ci pasowało to masz 7 dni ^_^
Jednak myślę, że nie będzie tutaj problemów, ale to już
twoja inicjatywa. 
Pisz śmiało jak ci się podoba.


Mam nadzieję, że dostanę więcej zamówień po tym co tutaj wstawiłam.
Ostatnio czytałam komentarz o tym, że niektóre zwiastunownie robią zwiastuny z filmików. Chciałabym napisać tak, jak AmiS, że nie obchodzi na za bardzo jak inni robią. Nam podoba się to co my tworzymy i jesteśmy z tego dumne. 

Przyjmę kilka zamówień :D


Vatasha :)

2 komentarze:

  1. Na prawdę, zakochałam się w tym zwiastunie *.* Jest przepiękny. Dobrze zrobiłam, że wybrałam akurat ciebie. Jestem ci bardzo wdzięczna ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie dlatego uwielbiam to robić. Bardzo się cieszę, że i tobie podoba się to co zrobiłam ;*

      Usuń

Layout by Neva