12.10.2015

[005-007] Echo

Witajcie!
Na początku chciałam bardzo podziękować za miłe komentarze i pojawiające się zamówienia.
W najbliższym czasie powinien pojawić się nowy szablon.
Dziś przybywam do Was z zamówieniem i dwoma pozostałymi zwiastunami.



Zamówienie dla Mrs. Messi Sanchez


Nie wiem czy to o to chodziło. Chciałaś, żeby zwiastun nie był biało-czarny więc zrobiłam go w oryginalnych kolorach. Jeśli chcesz coś zmienić pisz śmiało.




Zwiastun ten wykonałam na potrzebę bloga z fanfiction jakiś rok temu.


3. Zwiastun wolny.


Ten zwiastun wykonałam w 27 minut. Dla mnie to bardzo szybko, gdyż normalny filmik zajmuje mi kilka dni. Niestety muzyka powinna być inna, ale musiałam ją zmienić (problemy techniczne) w związku z tym piosenka nie jest idealnie dopasowana.

AmiS

8 komentarzy:

  1. Hej.
    Filmik jakby wyjęty z mojej głowy. Zastanawiałam się trochę nad muzyką, ale w końcu doszłam do wniosku, że w sumie to pasuje :) Więc ogólnie dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    Musze przyznać, że robisz duże postępy - obejrzałam drugi zwiastun i nie za bardzo mi się spodobał - za dużo treści na jednym ślajdzie, mogę tak powiedzieć. Natomiast trzeci zwiastun najbardziej mi się podobał :) jaką czcionkę dałaś? Pozdrawiam, Megan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! Jestem z tą zwiastunownią już sporo czasu i wiadomość o zmianie właściciela była zaskoczeniem, ale wiedziałam, że Emily nie ma już czasu :/ Ale to nieważne... Chciałabym się dowiedzieć, czy planujesz prowadzić nabór? Ja nie mam zamiaru startować (choć robię zwiastuny) ale czekam na nowe osoby i pomysły. Potrzebuję kilku zwiastunów a sama nie mam czasu ich wykonać :/ I nie wiem, czy powinnam jeszcze poczekać, czy może szukać innej zwiastunowni?
    Życzę powodzenia w prowadzeniu i mam nadzieję, że wyprowadzicie tę stronę na tak wysoki poziom, jaki tutaj zapamiętałam za "panowania" Em, Flawless czy Megan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      Planowana data otwarcia naboru jest jutro :)

      Usuń
  4. Zwiastun wolny jest wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva