27.08.2015

Mission



Witam, witam :D

przychodzę do Was z moim pierwszym zamówieniem :) tak bardzo się cieszę :D Hehehe c;


1. " Mission" http://youre-never-mrong.blogspot.com/


 Chciałaś zwiastun do piosenki 'Run Rabbit run" i powiem, że do tej piosenki mam mieszane uczucia, więc zrobiłam ten sam zwiastun, tylko zmieniłam piosenkę

2." Mission" http://youre-never-mrong.blogspot.com/


Wybrałam piosenkę Centuries od Fall Out Boy, więc wybierz po prostu zwiastun, który ci się bardziej podoba :D

Dziś tylko tyle, ale oczywiście przyjmuję zamówienia :D

3 komentarze:

  1. boski zwiastun!!! oczywiscie wybieram ten 2 haha ♥ jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej mam pytanie co się dzieje z tym blogiem? co się dzieje z autorką bloga? Jeszcze dwa miesiące temu wszystko tutaj tętniło życiem a teraz gdy tu zaglądam to mam wrażenie, że otwieram starą szafę pokrytą pajęczynami w środku. To był jeden z moim ulubionym blogów ze zwiastunami a teraz nawet nie wiem jak to co tutaj jest nazwać. Nie wiem czy autorce naszej kochanej Flawless brakuje motywacji czy coś innego. Mam nadzieję, że mój komentarz da wam wszystkim moje kochane "po tyłku" i coś tutaj zrobicie może zmiana szablonu, notki w krótszych odstępach czasowych i blog wróci do życia bo szkoda marnować tak wielki potencjał jaki tutaj był i myślę, że jeszcze jest. Szczególnie szkoda marnować talent autorki bloga, która niewątpliwie go ma. Mam nadzieję, że kiedy następnym razem tutaj zajrzę to zobaczę ten sam świetny blog, który był tutaj kilka miesięcy temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... a także dziękuję za ten motywujący komentarz :)

      Usuń

Layout by Neva