14.07.2015

Welcome to my life



Cześć :)
Z tej strony Paulina /Volley/. Jestem od dziś nową stażystką na tej zwiastunowni :) Co mogę o sobie powiedzieć? Uwielbiam siatkówkę i pisanie opowiadań( oczywiście serdecznie zapraszam do ich czytania). Nie będę się rozpisywać na mój temat. Jeśli chcecie się o mnie więcej dowiedzieć, to zapraszam na moją stronę [klik] :)
Przedstawiam Wam teraz kilka moich zwiastunów :)


1. Jest to mój test :)
 
2. Zwiastun wolny :)
 
3. Zwiastun mojego opowiadania, które pojawi się w najbliższym czasie :D
 

Oczywiście przyjmuję zamówienia :))

4 komentarze:

  1. Świetne zwiastuny :)
    Pytanie do zwiastuna 3 - Jeśli możesz to proszę daj mi znać co to za dziewczyna ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ta dziewczyna to Taylor Momsen

      Usuń
  2. Supeeer zwiastuny!
    Jak nazywa się piosenka do 3 zwiastuna? :)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva