14.05.2015

Don't leave me

Witajcie!

Dzisiaj oddaje trzy zamówienia. Trochę mnie nie było. Jak minęła wam majówka? Jak egzaminy maturalne? Piszę dopiero za trzy lata. Okey, przechodzę do zwiastunów, żeby wam nie zanudzać.

Zwiastun dla Tymty Rymty :3


Zrobiłam dłuższy niż chciałaś. Mam nadzieje,że ci spodoba się. Nie wiedziałam jaką chcesz kolorystykę, więc wybrałam sama. Muzyka taka jaką chciałaś.  

Zwiastun dla Olson
Mam nadzieje,że ci się spodoba, miałam kilka wątpliwości, ale udało mi się wszystko dograć. Jeśli ci się nie spodoba, poproś o poprawki. 
Zwiastun dla MyStyle 

Z tym zwiastunem miałam najwięcej pracy, dużo materiału, napisów. Jeśli ci się nie spodoba, poproś o poprawki. Mam nadzieje,że jednak ci się spodoba. 

A i ostatnie ogłoszenie na koniec notki. Niestety, ale odchodzę z Trailer Maker. Zmusiła mnie do tego moja własna wola i sumienie, które nie dają mi spokoju. Dziękuję Emily i Flawess za przyjęcie mnie. Jeśli chcecie zobaczyć moich prac zapraszam na mojego Youtube : klik lub na Land Of Trailers. W sierpniu byłby rok jak tworzę na TM, jednak nie dojdzie do tego. Jest mi przykro. Dziękuję wszystkim co zamówili u mnie zwiastuny. Dziękuję, że mogłam dla was tworzyć.
Pozdrawiam,
Megan

4 komentarze:

  1. Mogłabyś w tym moim zwiastunie wkręcić Harry'ego pod sam koniec przy zakochaniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Jak wszyscy wiemy Kartoteka Zwiastunów zakończyła swoją działalność. Jest nam z tego powodu bardzo przykro. :c Cudownie było tam wchodzić i automatycznie znajdować się w zwiastunowym świecie.
    Dlatego też, aby tego nie przerywać, załoga Doliny Zwiastunów postanowiła założyć podobną stronkę, oczywiście wszystko "legalnie". :D Informacje o naszych zamiarach znajdują się w notce powitalnej.
    Mamy nadzieję, że zgłosicie Waszego bloga i razem będziemy mogli świetnie się bawić! <3
    Pozdrawiamy,
    zwiastunowy-kacik.blogspot.com
    PS. Oczywiście z góry obiecujemy również, że zachowamy bezstronność, Dolina nie będzie w żaden sposób faworyzowana. Wszyscy jesteśmy równi i wszyscy wykonujemy świetną robotę na naszych zwiastunowniach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej :) Po zamknięciu Kartoteki Zwiastunów, na której byłyśmy stażystkami, postanowiłyśmy w pewnym sensie kontynuować jej działalność. Z tego powodu założyłyśmy Podziemie Zwiastunów, gdzie będziemy kontynuować niektóre posty KZ, ale również realizować wiele własnych pomysłów :)
    Mamy nadzieję, że do nas dołączycie, zapraszam na http://podziemie-zwiastunow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva