18.04.2015

My own nightmare

Hej!
Dawno mnie tutaj nie było. Zostawiam dla was dwa zwiastuny i spadam. Jeśli macie jakieś pytania - piszcie, odpowiem.

Zwiastun dla Liliana Mielthown
Opisy dużo mi pomogły, gdyż nie znam fabuły, jednak zaciekawiła mnie, więc możesz spodziewać się mnie na swoim blogu

Zwiastun dla Hitler



Ostatnio wzięło mnie na Pamiętniki Wampirów, poza tym pisze opowiadanie na podstawie Pamiętników [link] - jeśli będziecie sobie chcieli poczytać. 
To tyle. Nie mam ostatnio głowy do robienia zwiastunów. 
Przyjmuję zamówienia!

3 komentarze:

  1. Zwiastun bardzo mi się podoba (jak i Filipowi) i bardzo dziękujemy za niego. Zaraz się pojawi w nowej karcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za zwiastun. Podoba mi sie. Nie zawiera wiecej spoilerow niz powinien. Jest bardzo ladny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps co do odwiedzin na blogu. Na chwile obecna nie publikuje zadnych wpisow ale jesli chcesz mozesz zajrzec na bohaterow. :) Moze to ci cos podpowie co do fabuly chociaz nie zadze ze wiecej niz zwiastun. :)

      Usuń

Layout by Neva