16.04.2015

Is this burning an eternal flame?




Witajcie!

Długo nic od siebie nie dodawałam, dlatego należą się wam wyjaśnienia, toteż od tego zacznę.
Program w którym robię zazwyczaj trailery (SV) odmówił mi posłuszeństwa, mianowicie miałam problem z renderowaniem filmików, na szczęście po kilkunastu dniach naprawiania coś z tego wynikło i wreszcie mogę kontynuować swoją działalność. Zrobiłam dwa zamówienia, trzecie należące do Olson - niestety nie wykonałam, wysłałam Ci wiadomość, mam nadzieje że odpowiesz i dzięki czemu będę mogła kontynuować prace nad trailerem - który wstawię w kolejnej notce. Cały popołudnie spędziłam nad wykonywaniem zamówień + zrobieniem dwóch nowych filmików na mój kanał, z którymi również się dzisiaj podzielę. Mam nadzieje że zarówno zwiastuny jak i w/w widea wam się spodobają.

TRAPPED FANFICTION - CAMILLE ST.


Muszę się przyznać że ten zwiastun robiłam z wielką przyjemnością, wręcz kipiącym zapałem - co mam nadzieje widać, nie mogłam się powstrzymać i wręcz musiałam dodać scenę skaczącej Emmy (film 'Wild Child') do basenu, włączając w to mimikę Seleny (film 'Behaving Badly'). Mam nadzieje że się nie pogniewasz czy coś i że scena pasuje do fabuły, tak jak pozostałe. Oczywiście reklamację przyjmuje - więc jak coś to mogę poprawić ;).

MISTY MISERY GIRL - ALEXANDRA ROGÓŻ.


To jest takie nie perfekcyjne, duh. Jestem na siebie zła bo stać mnie na więcej a wyszło takie coś, nie wiem dlaczego w ogóle zdecydowałam się to tak zostawić no ale mam nadzieje że mnie za to nie zlinczujesz. Przepraszam! Na pocieszenie dodam tyle że uhm znalazłam parę scen które idealnie (mam nadzieje) pasują do fabuły i no cóż, liczę na to że jednak przypadnie Ci do gustu.


Teraz czas na fanowskie widea mojego autorstwa, oczywiście nie obraziłabym się gdyby ktokolwiek zechciał skomentować na portalu youtube ;).

Stefan & Caroline | I'll Be Your Clown [AU]


Damon & Caroline | Eternal Flame (Caroline sings for Damon) [AU]



Na koniec tylko napiszę iż zamówienia oczywiście przyjmę, aczkolwiek prosiłabym o dokładne opisy; jakie sceny mają być oraz aktorzy wcielający się w postacie, gdyż miałam z tym problem właśnie w zamówieniu Olson, nie było napisane nic o aktorze który użycza swój wizerunek postaci brata głównej bohaterki - Mimi.
Chciałabym także ogromnie podziękować za zaufanie i że to właśnie mnie chcecie powierzyć wasze zamówienia, to naprawdę miłe :).

Do napisania!


4 komentarze:

  1. Jeeej! Wchodzę tu, a czeka na mnie ogromna niespodzianka! :)
    Zwiastun jest genialny (przy najbliższej okazji wstawię go na bloga) i dziękuję za wykonanie go!
    Wszystko mi się podoba, a skok do basenu najbardziej :)
    Filmiki z Caroline idealne, ja również ją kocham! <3
    Jeszcze raz dziekuję skarbie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Illustrement
    2. secondlifefanfiction.blogspot.com
    3. Second Life | Louis tomlinson Fanfiction
    4. Maia wyprowadza się z rodziną do Londynu. Ma problemy w szkole dla tego iż z poprzedniej została wyrzucona. W Londynie odnajduje swoich przyjaciół którzy 3 lata temu wyprowadzili sie do Londynu. Próbuje odnowić z nimi relacje (nazywają się Brady i Mckenzie ). Dziewczyna nienawidzi louisa, zadufanego w sobie synka bogatych rodziców, lecz później zakochuje się w nim. Z wzajemnością
    5. Maia - Maia mitchell
    Louis Tomlinson
    Brady - Ross Lynch
    McKenzie - Grace phipps
    Napisy zależą od ciebie
    Możesz zrobić z gifów
    Muzyka może być Bars and Melody Hopefull

    6. Napisy najlepiej przed gifem, nie musi trwać całą piosenke
    7. dicobeyxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva