19.03.2015

Welcome everybody!


Witam wszystkim, mam na imię Marta i postanowiłam spróbować swoich sił w tejże zwiastunowni, mam nadzieje że moje projekty przypadną Wam do gustu. Oczywiście zamówienia chętnie przyjmę, mam tylko jedną prośbę - jeśli chcecie napisy w zwiastunie koniecznie uwzględnijcie to w komentarzu, gdyż podstawowe trailery robione przeze mnie nie zawierają żadnych napisów (poza imionami głównych bohaterów), także jeśli mają być napisy to najlepiej aby były krótkie (czyli nie opis opowiadania a cytaty, bądź pojedyncze słowa jak 'Nienawidzili się, ale coś się zmieniło' itp.). W tej notce dodam dwa trailery oraz trzy fanowskie widea (mojego autorstwa).




                                         


Niestety zwiastuny nie chcą się wgrać, dlatego daje w linkach:


W związku z tym iż nie mam pojęcia czy tworzyć podstronę do robienia zamówień czy coś, proponuje na razie składać zamówienia (jeśli takowe będą) w komentarzach. Nie mam ograniczonego limitu (przynajmniej na razie) zamówień.
Skontaktować się można ze mną przez twittera: @MirandaMx3. 
Do napisania!


10 komentarzy:

  1. Witaj na Trailer Maker, nazywam się Megan, ale tak naprawdę mam na imię Milena. Twoje zwiastuny mi się podobają. Szczególnie ten o Pamiętnikach Wampirów. Uwielbiam Damona. Mam nadzieje, że zostaniesz z nami na dłużej.
    Ps. Z bólem serca, muszę przyznać, że robisz lepsze zwiastuny ode mnie.
    Pozdrawiam ciepło,
    Megan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty jesteś directioners i lovatos (czy jakoś tak się pisze)?

      Usuń
    2. Widziałam parę twoich zwiastunów i są naprawdę dobre, więc można by tak ująć że jedziemy na równi - przynajmniej ja tak uważam ;). Jestem Lovatic & Directioner, owszem ale uwielbiam też inne gwiazdy, więc zaliczam się do większego grona fandomów. Dziękuje za ciepłe słowa, naprawdę to doceniam :).

      Usuń
  2. Widzę, że jest tutaj kolejna bardzo utalentowana duszyczka <3
    Boże, wszystkie trzy filmiki są idealne, świetne i perfekcyjne! Ach, Jamie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie kieruję oczywiście do nowej stażystki :)
    1. illustrement
    2. http://brilliant-ff.blogspot.com/
    3. Brilliant
    4. Hayley to nastolatka, która chce spełnić swoje największe marzenie- być aktorką. Całkowicie oddaje się swojej pasji do gry i w końcu postanawia iść na casting. Gdy dostaje rolę pierwszoplanową, jej radość sięga zenitu. Wraz z ogromną szansą na sukces pojawia się Harry Styles, przyrodni brat jej nowej koleżanki i jej filmowy kochanek. Harry przekonuje się, że Hayley znacznie różni się od wszystkich dziewczyn- potrafi się mu oprzeć i wykrzyczeć w twarz wszystkie jego wady. Powoli dostaje się do jego twardego, lecz złaknionego odrobiny miłości serca. Gdy stają na szczycie sławy, ich życie całkowicie się zmienia. Jak Hayley i Harry poradzą sobie z uczuciem, które ich łączy? Kto im pomoże pogodzić się z przeznaczeniem? Co się wydarzy, gdy ich relacja zostanie wystawiona na próbę?
    5. Opis zamówienia:
    - Hayley Williams (Lily Collins)
    Harry Styles
    Isabelle Mystery (Troian Bellisario, przyjaciółka Hayley)
    Holland Stone (Clarie Holt, przyrodnia siostra Harr'ego, koleżanka Hayley)
    Trish Hunter (Kathryn Prescott, była "dziewczyna" Harr'ego, która nienawidzi Hayley)
    Tony Shepard (Nicholas Hoult, chłopak Holland)
    Henry Shepard (Adam Sandler, reżyser)

    -napisy: Co do napisów, to wolałabym, abyś spróbowała wykonać zwiastun bez nich, aczkolwiek jeśli będzie to dla ciebie problem, to mogę je dodać :))
    -materiały :
    Głównie mogą być z filmów w których gra Lily, szczególnie, że w opowiadaniu jest, jako aktorka, mogłabyś dodać kilka scen z Królewny Śnieżki, jeśli dałabyś radę (ponieważ tam widać, że Lily jest przebrana i gra) :) Pozostają jeszcze: Love, Rosie, Dary Aniołów itp. :)
    Materiały z Harrym mogą być z np. teledysków
    Mogą się pojawić krótkie urywki z pozostałymi bohaterami.
    Aha, i chciałabym, aby w zwiastunie pojawiły się momenty, gdzie Lily i Harry przeprowadzają jakiś wywiad albo są fotografowani (ponieważ w opowiadaniu będą sławni) :)
    -muzyka : Kuczę, mam troszeczkę problem z dobraniem muzyki, mam kilka propozycji, a tym możesz wybrać :)
    1) https://www.youtube.com/watch?v=qKCGBgOgp08
    2) https://www.youtube.com/watch?v=OPf0YbXqDm0
    3) https://www.youtube.com/watch?v=-CmadmM5cOk
    4) https://www.youtube.com/watch?v=09R8_2nJtjg
    6. Dodatkowe uwagi : Zwiastun nie musi mieć określonego czasu, wszystko zależy od ciebie :) I wolę, żeby był kolorowy, mozesz dawać różne efekty, jak będą pasować.
    7. camillestblog@gmail.com
    Jeśli zamówienie nie będzie zrozumiałe dla ciebie (bo czasami jestem bardzo chaotyczna!) to mogę jeszcze raz dokładnie wszystko napisać :)
    Z góry dziękuję kochana i mam nadzieję, że przyjmiesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje, postaram się zrobić jak najszybciej. Dziękuje za zaufanie i powierzenie właśnie mi tego zamówienia :).

      Usuń
    2. Dziękuję kochana :)
      Pokładam w tobie wszelkie nadzieje!
      Pozdrawiam xx

      Usuń
  4. już cię lubię za to co dodałaś <3
    zwiastuny robisz świetne, a że mi zależy na czasie to łapię okazję póki nie masz dużo zamówień (ah ta szczerość) bo Emily na której podstronie jest moje zamówienie już nie wiem ile czasu dalej sie do mnie nie odezwała :/ wejdź na jej podstronę i przeczytaj sb zgłoszenie, jeśli będą jakieś niejasności to napisz do mnie na emaila, a jeżeli nie przyjmiesz do też do mnie napisz xD
    P.S. jeśli postanowisz przyjąć moje zamówienie to ostrzegam, że niestety, ale jak mi się nie spodoba to będziemy go szlifować do skutku (ma być idealny!) znaczy... ty będziesz szlifować a ja ci będę mówić co masz poprawić xD
    mam nadzieję, że rozumiesz, że chcę mieć dobry zwiastun :/ nie obrażaj się na mnie za moje wymagania xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale, nie obrażam się bo sama jestem osobą konsekwentną i nie lubię robić czegokolwiek na łapu capu. Najpierw jednak muszę napisać do Emily, gdyż byłoby to nie fair gdybym na własną rękę decydowała o takich rzeczach, bo możliwe iż ona zrobiła już ten zwiastun ale nie miała czasu go dodać - bywa, jak tylko dostanę odpowiedź to Ci odpiszę.

      Usuń
    2. Emily przekazała mi iż jest w trakcie robienia tego zwiastunu, zatem nie mogę go zrobić, to byłoby nie fair z mojej strony, wybacz.

      Usuń

Layout by Neva