24.03.2015

We never go out of style...



Witam was ponownie! 
Cóż zrobiłam to jedno zamówienie i mam nadzieje że się ono spodoba, nie ukrywam iż robiłam ten trailer z przyjemnością, gdyż uwielbiam utwór a także głównych bohaterów, mianowicie: Lily & Harrego. Niestety nie znalazłam momentu w którym mogłabym umieścić postacie grane przez Adama Sandlera oraz Nicholasa Houlta, gdybym dodała ich wizerunek w środku tego całego zwiastunu (pomiędzy Harrym a Lily) dość dziwnie by to wyglądało, ponadto to nie są główni bohaterzy i myślę że dużo do fabuły nie wniosą, no chyba że jest inaczej to przepraszam najmocniej - mogę zedytować ewentualnie i nanieść drobne poprawki, aczkolwiek nie będzie to wyglądało estetycznie.



Miałam problem ze wstawką trailera na youtube, bo mimo iż użyłam pitch shiftu do audio to dźwięk i tak został zablokowany #fuckinglogic, no ale w końcu się udało ('Style' - wersja wiewiórcza, lmao). Dorzucam jeszcze (stare, nie zdążyłam zrobić nowych) moje widea.




Oczywiście nadal przyjmuje zamówienia, dlatego można je śmiało składać pod tą notką.
Do napisania!


14 komentarzy:

  1. 1. illustrement
    2. Mistymiserygirl.blogspot.com
    3. Misty Mystery Girl
    4. Jest to opowiadanie o Emilly Ground i Niallu Horanie. Emilly jest zamkniętą w sobie dziewczyną, która skrywa tajemnicę, jakiej nikt by się nie spodziewał. Chodzi ubrana cała na czarno i zawsze nosi okulary przeciwsłoneczne (nie są to zwykłe okulary). Ma kiepski kontakt z matką. Ta postanawia wysłać ją na letni obóz dla "trudnej młodzieży". Na początku nie podoba jej się ten pomysł ale z czasem poznaje tam swoich nowych przyjaciół w tym Nialla. Jest on tak samo jak Em zamknięty w sobie i nie lubi towarzystwa. Gra na gitarze. Jest w pokoju razem z Kitty, dziewczyna nie lubi Emilly i kocha się w Horanie. Bohaterka poznaje także Zayna Malika, który jest czarujący i opiekuńczy. Najwięcej zamieszania jednak zrobią dwie przyjaciółki Alex i Avalon. Ta pierwsza jest bardziej spokojna i uwielbia muzykę. Av jest bardziej szalona i ma oryginalny styl, jest ruda. (przepraszam że połączyłam fabułę z bohaterami ale nie doczytałam jak zaczęłam pisać)
    5. Jako napisy mógł by być prolog:PROLOG
    Dziewczyna...
    Na pozór zwyczajna...
    ...lecz kryje w sobie tajemnice, które nigdy nikomu nie przeszłyby przez myśl.
    Jeden wyjazd...
    Nowi znajomi...
    Tajemnice i ciekawość.
    Co się stanie?
    Czy jej życie zmieni się o 360 stopni?
    Czy uda jej się komuś zaufać?
    Fajnie by było jakby do każdego zdania prologu był jakby taka osobna scena.
    Jeśli chodzi o materiały nie mam jakiś dużych wymagań. Mogą to być różne gify czy filmiki z Niallem. Jeśli chodzi o Emilly zależy mi na tym aby była ona w miarę podobna do siebie (chuda, długie, falowane włosy)
    Muzyka: Taylor Swift - This love
    https://www.youtube.com/watch?v=FRzpPppFOFk
    6.Miała bym prośbę, żeby film był czarno biały, na ok. 3 min piosenki, 
    jakaś taka ładna czcionka pochyła, chuda, 
    7. ruda.alex13@gmail.com
    PS Przykładowe zdj Emilly na naszym blogu

    ej. Bardzo mi się podobają twoje zwiastuny i miała bym prośbę, żebyś zrobiła mi jeden. Pisałam pod poprzednim postem ale nikt mi nie odpowiedział a ty przyjmujesz zamówienia. Jakby coś się nie zgadzało to napisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak bo przyjmuje ale tylko pod moimi postami, dlatego nawet nie zwróciłam uwagę na komentarze pod notką Megan. Oczywiście przyjmuje i postaram się wyrobić do końca tygodnia.
      Mam tylko jedno zastrzeżenie, osobiście uważam iż 3 minutowy zwiastun jest nieco za długi, zawsze robię max 1:40 bo dłuższe trailery stają się monotonne i nudne po prostu. Poza tym nie wypełniłabym tego całego czasu scenami, a wstawianie byle jakich gifów czy scen też nie jest wyjściem.

      Usuń
    2. Dziękuję, a co do czasu to nie jet takie ważne, faktycznie 3min to trochę za dużo :)

      Usuń
    3. Nie mogę się z tobą skontaktować ani przez maila ani nawet hangout na google, zatem próbuje tutaj, sprawdź swoją pocztę czy coś bo na razie stoje w miejscu z zwiastunem bo oczekuje odpowiedzi na ważne pytanie.

      Usuń
  2. Woow!
    Na początek ogromne gratulacje, że tak szybko zrealizowałaś moje zamówienie! :)
    Wszystko w nim mi się podoba, idealne efekty, nic nie szkodzi, że nie znalazłaś nic z tamtymi bohaterami, masz stuprocentową rację! :D
    Dziękuję ci z całego serca i już wstawiam zwiastun na bloga! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jestem szczęśliwa że Ci się podoba, polecam się na przyszłość :D.

      Usuń
  3. Witaj!
    Jestem załamana, Twoje zwiastuny są świetne! Więcej niż świetne! Uwielbiam Pamiętniki. Teraz mi powiedz jakie były te dwie piosenki w dwóch ostatnich trailerach?
    Pozdrawiam,
    Megan :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym zwiastunie został użyty utwór Margaret - All I Need, zaś w drugim cover piosenki Bryana Adamsa - Heaven, śpiewany przez Do. Dziękuje bardzo :)!

      Usuń
  4. Strasznie spodobał mi się ostatni zwiastun i sądzę, że przy okazji mogłabym złożyć zamówienie na jeszcze jednego mojego bloga :)

    1. illustrement
    2. http://trapped-fanfiction-zayn-malik.blogspot.com/
    3. Trapped
    4. Osiemnastoletnia Anastasia ucieka z rodzinnego domu, ponieważ czuje, że nie pasuje do rodziny. Wraz ze swoją przyjaciółką, Quenn płynie na Ibizę. Jednak w wyniku pewnych komplikacji dziewczyna poznaje Zayna, który składa jej propozycję. (Propozycję, która miała polegać na tym, że zabierze ją na wyspę swoim jachtem, pod warunkiem, że będzie jego towarzyszką na wszystkich spotkaniach biznesowych.) Czy zrodzi się między nimi uczucie? Anastasii zaczyna grozić pewne niebezpieczeństwo. Dodatkowo rodzice dowiadują się, gdzie mieszka. Co z tym ma wspólnego jej nowy sąsiad, Scott? Jak potoczy się jej życie?
    5. Opis zamówienia:
    -bohaterowie:
    Anastasia "Ana" de Colderle (Selena Gomez)
    Zayn Malik
    Quenn "Quennie" Mortez (Emma Roberts)
    Scott Brown (Ian Somerhalder)
    -napisy: A więc może być bez napisów jak ostatnio :)
    -materiały : A więc myslę, że materiały łatwo nabyć, ponieważ z Seleną jest ich pełno, jak i z Zaynem. Jakbyś mogła wtrącić coś z Emmą Roberts i Ianem, byłabym zachwycona! :)
    -muzyka :
    https://www.youtube.com/watch?v=jwK7-u_0VWk

    6. Dodatkowe uwagi : Zwiastun może nie być długi, nie zależy mi na tym :) Zrób go po swojemu, o tak ci powiem, bo masz talent! :)
    7. Kontakt - camillestblog@gmail.com

    Nie musisz przyjmować, jeśli czujesz się mną przytłoczona, lub coś (hahaha, wiem jak to brzmi). Robiłaś mi dopiero co zamówienie i jak nie chcesz tego przyjąć, to nie musisz :) Jednak naprawdę myślę, że robisz świetne zwiastuny i dlatego tak zamawiam u ciebie :)
    z góry dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością przyjmę, nie czuje się przytłoczona, no co ty od tego jestem aby realizować zamówienia. Zabiorę się za to od poniedziałku, bo dzisiaj jeszcze muszę ogarnąć jeden trailer.

      Usuń
    2. Jeju, nawet nie wiesz jak się cieszę <3 Dziękuję!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. hayoo! przepraszam za zamieszanie ze zwiastunem, który zamówiłam u Emily, ale ona napisała na mojego drugiego maila i myślałam, że mnie sobie odpuściła :/ mniejsza, mam dla ciebie zwiastun na wattpad jeśli to nie problem
    1. tytuł - przypadek
    2. link - http://www.wattpad.com/story/34188093
    3. zapomniałam o haśle xD - illustrement (chociaż wydaje mi się, że nie potrzebne jest skoro składam już chyba 3 zamówienie)
    4. Nie będę dawać ci jakoś tajemniczego opisu, bo musisz wiedzieć o co chodzi. Mimi ma 3 lata młodszego brata, który często wyrywa się na wyścigi. W dniach, kiedy ona powinna dostać list polecony od Yale Uniwresity, ten postanawia zniknąć przez co ona zostaje wysłana by go znaleźć. Błąka się dobre kilkanaście godzin po mieście aż w końcu trafia na niego na wyścigach samochodowych - pijanego. Kiedy postanawia zabrać go do domu, uwcześniej lekko go orzeźwiając, jakiś niznajomy porywa ją na chwilę i każe zapoczątkować wyścigi machnięciem flagą. Oczywiście jej brat nic sobie z tego nie robi. Po dosyć niemiłym wyrzuceniu na środek placu dziewczyna zaczyna zawzięcie kłócić się z mężczyzną przez ci wywołuje śmiech całego placu, pośrodku którego, całkiem przpadkiem, znajduje się Louis. Chłopak zaintrygował się dziewczyną i postanowił wyciągnąć ją ze złego towarzystwa nei wiedząc wcześniej, że wcale nie jest w nie wplątana. Podczas 'próby' namówienia gangsterów na odpuszczenie dziewczynie, sam zostaje wciągnięty w ich szpony i tym razem Mimi musi zagrać jego rolę. Kurcze, długo mi wyszło :/ tak, bardziej ogólnie - opowiadanie jest bardziej lekkie i zabawne, więc nie chciałabym by było czarno-białe
    5. Zabiję swojego brata
    *
    Jeśli przez niego nie dostanę swojego wymarzonego listu
    *
    Trafiam na wyścigi
    *
    I poznaję Louis'a
    *
    Który chce wyciągnąć mnie z towarzystwa w którym wcale nie jestem
    *
    Ale sam wpada w sidła złych ludzi
    *
    I role się odwracają
    6. Echosmith - Cool Kids Nie chciałabym zbyt długiego zwiastunu. Z resztą na wattpad zwiastuny trwają mniej więcej minutę
    7. wakacyjnadomatorka50@gmail.com (wkurza mnie ten email xD )
    Czekam na odpowiedź <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjmuje (wybacz że tak późno, miałam małą awarię z programem). Postaram się coś z tego ukręcić, jak coś to będę pisać na podanego przez Ciebie emaila :).

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva