01.03.2015

So I love when you call unexpected

Cześć, dawno nie dodawałam notki.
Przychodzę dzisiaj z kilkoma zamówieniami, a za dwa, z których musiałam zrezygnować dla Lurk Liss oraz Kateriny ponownie ogromnie przepraszam.

Angeliika Kowalczyk 
Zwiastun osobiście mi się podoba. Było to małe wyzwanie dla mnie muszę przyznać. Strasznie lubię muzyke w tle, wydaje mi się, że bardziej pasuje od tej, którą chciałaś. Ta dodaje nie wiem, przynajmniej mi się tak wydaje, takiego małego uroku temu(?) Sama nie wiem jak to nazwać, haha.

my.hope.is.last.way
Tutaj namęczyłam się troszkę, ale warto było. Bardzo podoba mi się ten zwiastun, piosenka i aktorzy w nim grający - wszystko.

Liv 
Tutaj z tego, co pamiętam to miałam mały problem z doborem muzyki. Ogólnie jednak uważam, że zwiastun wyszedł dobrze.

Nuria
|BLOG|
|YT|
Zwiastun jest krótki i na temat, opisuje fabułe. Niby jest bezosobowy, ale nie bardzo mi to wyszło według mnie, haha. Są wplecione dialogi, ogólnie to jest dobrze.

Black dress
|YT|
|BLOG|
Przepraszam za brak podglądu, ale yt mnie znielubiło :c
Ten zwiastun bardzo lubię, było to dla mnie wyzwanie bo nie robiłam jeszcze zwiastunu o takiej tematyce. Według mnie muzyka jest idealna do tego zwiastunu i od razu jak przeczytałam opis to pomyślałam właśnie o tej piosence.

Patrycja Tomlinson
|BLOG|
|YT|
Zwiastun poprawiony. Mnie się osobiście podoba. Lubię muzyke w tle, wydaje mi się, że scenki też dobrze są zmontowane - przynajmniej większość, ahah. Tutaj nie znam Twojej opini jeszcze, więc czekam bo jestem bardzo ciekawa :)

I na tym kończę swoją notkę.
NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ!
Pozdrawiam,
Flawless. 

4 komentarze:

  1. Dziękuję za zwiastun, jest genialny ! Bardzo mi się podoba <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! <3
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Co to za piosenka w tle do why? ^^ boskie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arctic Monkeys - Do I Wanna Know, piosenka w zwiastunie jest troszkę inna niż w oryginale, ponieważ ją przerobiłam delikatnie ;p
      Dziękuję! :D
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń

Layout by Neva