06.01.2015

Krew Aniołów

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was jedno zamówienie. 

Zwiastun dla Hope Styles


Wszystko jak chciałaś, tylko,że do muzyki wzięłam drugą piosenkę,którą napisałaś. Jakoś ta pierwsza mi nie pasowała. Ogólnie to musiałam się zastanowić nad tym zwiastunem,nie wiedziałam od czego zacząć. Mam nadzieje,że się spodoba. Poprawiłam,ale nie wiem czy się włącza.


Zwiastun na mojego bloga,na którego serdecznie zapraszam. 
Muzyka: Miley Cyrus - Goodbye. 


Trzeci zwiastun też do mojego bloga, konkretnie do trzeciej części. Miałam go nie dodawać teraz, gdyż jeszcze nie skończyłam drugiej. Muzyka: Christina Aguilera-You Lost Me. Pisane 'Gabriolą'-czcionka.


Zwiastun wolny

Zrobiłam go na szybko, gify miałam wcześniej więc udało mi się go szybko zrobić. Czy mi się wydaje,że Luke Martin-występujący w tym zwiastunie,nie jest podobny do zmarłego-niestety, Paula Walkera? Mi się wydaje,że są naprawdę do siebie podobni jakby byli bliźniakami. 

Mam nadzieje,że się podobają. Zachęcam do składania zamówień. 
Pozdrawiam, Megan. 


13 komentarzy:

  1. Jak już wspominałam, GENIALNE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhh, znowu ubiegłaś mnie z notką xD specjalnie po twoim ostatnim wpisie odczekałam kilka dni, zeby dodać dzisiaj i wchodzę tu i... znowu twoja notka xD no ale nic, dodam za kilka dni.
    Co do zwiastunów, dwa ostatnie świetne. W trzecim tylko jeden gif jest kolorowy.. ale poza tym wszystko jest dobrze ;)
    Pierwszego nie mogłam obejrzeć, bo wyświetla się, ze zablokowany w moim kraju ugh..
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zwiastun Megan :*, tylko nie chciał mi się wyświetlić tak jak już mówili inni jest napisane ,,Niedostępny w twoim kraju''

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się normalnie wyświetla, najwyżej go jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  5. tytuł opowiadania: because i said so

    Hasło: illustrement

    Adres:http://www.wattpad.com/story/30274116-because-i-said-so-%E2%9C%91-h-s

    Bohaterowie: Mila Kunis, Harry Styles, Candice Swanepoel

    5.Opis bloga:Valerie (Mila) mieszka w Nowym Jorku od niecałych dwóch lat. Wynajmuje mieszkanie wraz z Olivią (Candice), jej nową przyjaciółką. Pewnego dnia Olivia przyprowadza swojego chłopaka, chcąc przedstawić go dziewczynie.

    Valerie od początku wiedziała, że będą z nim problemy.
    Harry od początku wiedział, że musi ją mieć.

    Napisy: 1. Valerie 2. urocza brunetka z ciężkim charakterem 3. Harry 4. przystojny i młody kobieciarz 5. Olivia 6. piękna i młoda studentka która jest dziewczyną Harry'ego 7. jeden dzień 8. zmieni życie Harry'ego i Valerie na zawsze 9. miłość 10. zdrada 11. kłamstwa 12. Because I Said So

    Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=mIgo7wqc7Fc (dedication to my ex, instrumental)

    Wygląd: napisy na zwykłym czarnym tle przed gifem, kolorowe gify. jakieś romantyczne, wesołe, coś z nowym jorkiem.nie musi trwać przez całą piosenkę

    Kontakt: ann.cebula@gmail.com

    nie wiem do której autorki iść więc piszę pod postem i mam nadzieję że ktoś przygarnie moje zamówienie c: (button jest wstawiony przy 1 rozdziale, bo to wattpad)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Hasło: illustrement
    2. Adres bloga: http://the-dark-list-tlumaczenie.blogspot.com/
    3. Tytuł: The Dark List
    4. Krótki opis fabuły: Louis Tomlinson podpisał kontrakt na mocy którego ma złamać serce Harry’ego Styles’a, swojego przyjaciela. Kontrakt obejmuje 10 rzeczy które potrzebuje, aby złamać serce Harry’ego i przestać być jego ulubieńcem. Ale robiąc to musi być pewny że nie jest zakochany w Harry’m albo będzie musiał zmierzyć się z surową karą. Ale co jeśli rzeczy wymkną się spod kontroli i Louis zakocha się w Harry’m? Co stanie się z ich kontraktem?
    5. Opis zamówienia:
    -bohaterowie: Harry Styles, Louis Tomlinson
    -napisy: 1. Louis Tomlinson 2. Członek boysbandu One Direction 3. Najlepszy przyjaciel Harry'ego Styles'a. 4. Ale co się stanie kiedy Louis podpisze kontrakt.... 5. By złamać serce Harry'ego. 6. Nic nie będzie takie samo... 7. Czy Louis'owi uda się dotrzymać obietnicy? 8. A co jeśli... 9. Zakocha się w przyjacielu? 10. Jak to się skończy? 11. THE DARK LIST
    -materiały: z gifami to dostosuj się do opisu fabuły :), zdaje się na twoją twórczość (ale żeby były łzy, radość, hm.. sex?
    -muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=yW82pk1hVq0
    6. Dodatkowe uwagi: na czarnym tle przed gifami, nie musi trwać całą piosenkę ale żeby była zwrotka i refren
    7. Kontakt - curlyangel55@wp.pl
    8. Button: w zakładce LINKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, jeżeli to nie problem (jeżeli jednak tak to zignoruj to) mogłabyś jeszcze do napisów wstawić
      1. Louis Tomlinson 2. Członek boysbandu One Direction. 3. Zrobi wszystko by chronić przyjaciół. 4. Ale co się stanie kiedy Louis podpisze kontrakt... 5. By złamać serce Harry'ego? 6. Nic nie będzie takie samo. 7. Czy Louis'owi uda się dotrzymać obietnicy? 8. A co jeśli zakocha się w przyjacielu? 9. Jak to się skończy? 10. Miłość to coś, czego nie można kontrolować. 11. THE DARK LIST

      Jeżeli się zgodzisz na poprawkę byłabym bardzo wdzięczna x

      Usuń

Layout by Neva