02.01.2015

Fortunately Porcelain

Witajcie!

Dawno mnie tutaj nie było. Jak po świętach ? Jak zawsze, były i poszły. Okey, przejdę do zwiastunów. Wprawdzie zrobiłam kilka wolnych.


Zwiastun Wolny nr1

Zwiastun Wolny nr2

Zwiastun Wolny nr 3


Andromeda
|BLOG|
|YT|
Miałam problemy z zapisaniem, musiałam usunąć kilka gifów żeby móc zapisać Twój zwiastun. Jeżeli Ci się nie podoba,możesz się zgłosić o poprawki. Nie wiedziałam jaką chcesz kolorystykę, więc wybrałam czarno-białą.

5idiotsinmyhead

Wszystko jak chciałaś - kolorystyka, napisy. Nie miałam z nim najmniejszego problemu. Jeżeli Ci się nie podoba,możesz zgłosić się o poprawki.
|BLOG|

To tyle. Nie wiem kiedy dodam następną notkę.  Mam nadzieje,że zwiastuny przypadną do gustu.
Zapraszam do składania zamówień!

Pozdrawiam,
Megan.

6 komentarzy:

  1. Meeegan <3
    No to zacznę od poczatku :)
    Pierwszy zwiastun:
    Jednolitość, jednolitość :c Według mnie troszkę za dużo tych scenek z wypadkiem bo są w sumie różne - chyba, że taki był plan to przepraszam :) Fabuła dosyć fajna :)
    Drugi zwiastun:
    Trzy świetne aktorki w jednym filmiku! Znowu zwracam uwagę na jednolitość :/
    Trzeci zwiastun:
    Taki zamulający, ale jest dobry. Znowu jednolitość :c
    Czwarty zwiastun:
    Jak dla mnie za wiele postaci przedstawiających jedną bohaterkę. Jednolitość. Piosenka pierwsza świetna bo zwiastun był tajemniczy, druga o jejku... przypomniałam sobie dzieciństwo jak oglądałam Króla Lwa XD
    Ostatni zwiastun:
    GJan w tle <3 Jak dla mnie to jest przedstawienie tylko bohaterów XD Ale jest jednolitość, a to ważne :)
    Popracuj nad jednolitością bo tak to wszystko jest okej :)
    Pozdrawiam,
    Flawless.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Nie wiedziałam,że aż tak jest źle. Robiłam pierwsze trzy zwiastuny kilka dni temu, powinnam nad nimi więcej popracować.
      Pozdrawiam, Megan

      Usuń
  2. Mamy jedną prośbę, ale to napiszemy u ciebie na stronie :) Ale ogólnie jest super <3 Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem mile zaskoczona. Bardzo podoba mi się zwiastun <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś mi napisać, z jakich czcionek zazwyczaj korzystasz?
    Twoje zwiastuny są genialne, dlatego pytam :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zamówienia to była czcionka : sylfaen , pierwsze zamówienie to chyba będzie raavi albo tahoma, do memory dałam gungduhche, a do dwóch pierwszych to nie wiem, jest ich dużo,zazwyczaj wypieram je przypadkowo.
      A dziękuję :***

      Usuń

Layout by Neva