30.11.2014

Moving Close Now


Cześć :)
Dzisiaj również na szybko dodaję notkę. Lubię piosenkę, którą dziś dałam - polecam. Mam dzięki niej dobry humor, haha ;)
Nie rozpisuję się tylko od razu przechodzę do zwiastunów.


Camille ST. 
Mi osobiście się podoba, szczególnie od momentu, gdzie oboje się spotykają ;)
Bardzo lubię piosenkę w tle, naprawdę. Przepraszam, że troszkę długo czekałaś na ten zwiastun :c

Gabriela Kubicka
Krótko i na temat, ładnie jest. Podoba mi się najbardziej początek. Piosenkę w tle również lubię, przyjemnie się robiło ten zwiastun. Tutaj również przepraszam, że musiałaś tyle czekać :c

I to chyba na tyle.
Nie przyjmuję zamówień, chyba, że spodoba mi się fabuła to jestem skłonna przyjąć.
Pozostałe zamówienia, które przyjęłam ostatnio postaram się wykonać jak najszybciej.

Pozdrawiam,
Flawless. 



6 komentarzy:

  1. Zwiastun dla Camilli jest świetny. Przy tobie to jestem tzw laikiem. Po prostu piękny. Ale zwiastunu dla Gabrieli nie mogłam zobaczyć, za każdym razem wyskakiwało 'wideo nie dostępne' czy jakoś tak. Pozdrawiam =***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju, bardzo dziękuję za opinię ♥
      Nie prawda, twoje zwiastuny też są fajne :)
      Jeśli chciałaś obejrzeć na telefonie to faktycznie jest niedostępne, ale na komputerze chyba powinno działać poprawnie :)
      Również pozdrawiam,
      Flawless.

      Usuń
    2. Ale Twoje są o wiele lepsze. Nie wiem kiedy będę miała komputer, bo mi się rozwalił. Nie wiem na wtedy czy będzie na święta. No, ale mam jeszcze tableta, więc tak przynajmniej mogę pracować - chociaż nie mogę robić zwiastunów.
      PS. Kiedy Twój blog będzie znów aktywny ?
      Pozdrawiam,
      Megan =***

      Usuń
    3. Jejku, współczuję :/
      Mój blog? Kurcze, gdy będę mieć więcej czasu bo teraz praktycznie go nie mam na nic :c
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. wow, świetne są twoje zwiastuny :D
    Od razu zachęcają do zapoznania się z historią
    :D

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva