26.10.2014

Dlaczego ludzie którzy mają najmniej, potrafią dać najwięcej

Witajcie !

Przychodzę do Was ze zwiastunami. Wiem,że długo to trwało. Ale ostatnio nie miałam za dużo czasu.  Okay, przejdźmy do zwiastunów 

Zwiastun dla Angeliika Kowalczyk


Zwykle nie robię zwiastunów o takiej fabule, no ale można zrobić wyjątek. Kolorystyka czarno biała. Pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę i od razu ją polubiłam. 
Przypominam o wstawieniu buttonu na bloga !!! 

Zwiastun dla Pulla ;* 






Nie podałaś mi żadnych informacji dotyczących bohaterów - prawdziwe imiona i nazwiska.Nie wiedziałam kogo mam użyć więc wzięłam jakieś gify. Nie wiedziałam od czego zacząć, ale jakoś się udało. Mam nadzieje,że się spodoba.
Przypominam o wstawieniu buttonu na bloga !!!


Zachęcam do składania zamówień ! 
Do następnej notki, przyjmę trzy zamówienia !

6 komentarzy:

  1. Moge prosić o jeszcze jeden ? Na mojego drugiego bloga ?

    1. illustrement
    2. leonetta-para-siempre-te-quiero.blogspot.com
    3. Rescata Mi Corazón- Leonetta
    4. Wszystko zaczęło się od słonecznego dnia ,w którym do Buenos Aires zawitał  najpopularniejszy zespół "All4you" chłopaki są znani na całym świecie, podczas 6 miesięcznej trasy koncertowej odwiedzili  14 państw i 6 miast, z chęcią pozowali do zdjęć z fanami i nie odmawiali autografów. Teraz tu w BA chcą odpocząć od kariery i robią sobie 2 miesięczną przerwę. Chłopaki będą mieli problemy, a jak u dziewczyn,a no właśnie w ich życiu też jest wiele porażek i  skandali lecz one jako przyjaciółki trzymają się razem i nie pozwalają, żeby druga cierpiała są gotowe wskoczyć za sobą w ogień lub cierpieć tak jak jedna z jej przyjaciółek. Ten dzień, a nawet te kilka godzin zmieni życie jednej z tych dziewczyn, a mianowicie Violetty Castillo milionerki o ślicznej urodzie z pechem do ojca. Co się stanie z chłopakami ??? Kto zawróci w głowie Violetty ??? Czy Studio wytrzyma presję wywartą przez Marrotiego ??? Czy ojciec Vilu znowu będzie znęcał się nad córką ??? Czy dojdzie do ślubu Germana i Jade ???
    5. Oni: sławni milionerzy
    (Gif. Grupka chłopaków, tańczących, śmiejących się)
    One: zwykłe nastolatki
    (Gif. Uczące się dziewczyny, śpiewające)
    Spotkają się, w dziwnych okolicznościach....
    (Gif. Chłopak pomaga wstać dziewczynie)
    (Gif2. Chłopak kłóci się z dziewczyną)
    Jedna z nich nie wytrzyma...
    (Gif. Dziewczyna szturchająca drugą)
    (Gif2. Dziewczyna która się tnie)
    (Gif3. Płacząca dziewczyna)
    (Gif4. Dziewczyna lecąca samolotem)
    Po kilku latach los znowu ich złączy.
    (Gif. Dziewczyna wpada na chłopaka)
    (Gif2. Rozmowa chłopaka i dziewczyny)
    (Gif3. Para patrząca sobie w oczy)
    (Gif4. Pocałunek)
    Piosenka:
    Miley cyrus-Goodbey: http://youtu.be/sUviItEkghU
    6. Ma trwać całą piosenkę, napisy pzed gifem.
    7. andziula430@wp.pl

    Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Piosenka ta ;)

    Birdy - Skinny Love [Official Video 2014]: http://youtu.be/vkEakF81jhg

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy tak mniej więcej będzie ??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. W panelu(karty) po lewej stronie jest zakładka 'buttony', w niej znajdują się obrazki - wybierasz jeden, ściągasz na komputer, w układzie bloga jest dodatek 'obraz', klikasz na niego, wybierasz obrazek (button), który wybrałaś - naciskasz wybierz plik (czy coś w tym stylu), wyskakuje ci okienko takie same jak zapisałaś, szukasz i naciskasz na dany obrazek, potem pojawi ci się w polu i klikasz 'zapisz' i klikasz zapisz rozmieszczenie i gotowe

      Usuń

Layout by Neva