21.10.2014

By my baby ...

Witam wszystkich bardzo serdecznie. :)
Dawno mnie tu nie było, prawda? Nadal jednak jestem i staram się robić zwiastuny, ale sami rozumiecie, że szkoła i brak czasu robią swoje....
Ten tydzień jest tak bardzo ciężki, że aż odechciewa się wszystkiego. U was też tak jest?
Nie będę tu przedłużać i przejdę od razu do dwóch zwiastunów.

Zamówienie dla Gabriela Kubicka.
Wydaje mi się, że podołałam zadaniu i najgorzej nie jest. ;)

Zwiastun prywatny, czyli dla mnie.
Skromnie powiem, że bardzo jestem zadowolona z niego i podoba mi się ogromnie. Lubię koloryzację w tym zwiastunie, naprawdę lubię. ^^

Możecie napisać swoje opinię na temat tych dwóch prac.
Mam co prawda do wykonania jeszcze dwa zamówienia, ale no...
PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA! :)

Pozdrawiam, Flawless.

6 komentarzy:

  1. Boooooskie a kiedy dostane zwiastun dla mn? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. ;)
      Nie zamawiałaś u mnie, więc się nie wypowiadam :)
      ~` Flawless.

      Usuń
  2. Kurcze oba zwiastuny są ładne. nie wiem który lepszy :) w pierwszym świetnie dobrane sceny iwgl wszystko świetnie, a drugi tak jest hmm... coś sie w nim dzieję cały czas. nie wiem jak to opisać ale jest super :*
    Skoro przyjmujesz zamówienia to ja złożyłam oczywiście :P

    Pozdrawiam
    aurelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za opinię. :)
      ~` Flawless.

      Usuń
  3. Z jakich filmów wzięłaś gify do "pogromców"? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie są gify ;-;
    Wszystko jest zmontowane z filmików, a jakieś relacje pomiędzy różnymi bohaterami sama zmontowałam. Używałam przede wszystkim: Teen Wolf, The Vampire Diaries i Divergent. ;)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva