07.09.2014

Without you

Cześć wszystkim :)
Jak Wam minął pierwszy tydzień w szkole?
U mnie dosyć dobrze, nowa klasa wydaje się całkiem fajna, nauczyciele okej, więc na razie nie narzekam ;p
Dzisiaj tak na szybko, ponieważ mam troszkę dużo zadane i od wczoraj siedzę przy książkach ... ://
Także przechodzę od razu do rzeczy :)

Zamówienie dla weroniki ch. 
Pierwotna wersja. Nie komentuję tutaj nic ;p

Druga wersja, poprawiona. Jest więcej Dylana i Seleny, jest człowiek, który się pali. Tobie się podoba, więc cieszę się :)

Zamówienie dla Aurelii. 
Podoba mi się. Jestem Ci strasznie wdzięczna za to, że pomagałaś mi szukać i przysyłałaś mi potrzebne materiały. Bardzo ułatwiło mi to sprawę. Przed chwilą zauważyłam, że zawiesiłaś, ale rozumiem bo zaczyna się szkoła i mniej czasu na wszystko. ;)

Informacyjnie.
Nie będę często dodawać postów bo nie mam praktycznie czasu - zaczęła się szkoła, wstaję o 5.30 i wracam po 16 do domu, lekcje, nauka. Do tego dochodzą korepetycje i spotkania w kościele bo zbliża się bierzmowanie. 
Przyjmę zamówienie, może dwa, które będzie/będą ładnie opisane i osobie zamawiającej nie będzie zależeć bardzo na czasie! 
Po pierwsze będą napisy - no, mogę tutaj przymknąć oko i sama wymyślić, ale fabuła ma być napisana tak bym nie musiała się długo zastanawiać nad nimi. 
Po drugie będą potrzebne materiały - tutaj prosiłabym o filmiki, ponieważ z gifów nie bardzo lubię robić zwiastuny, ale również ich używam. Byle były potrzebne materiały. Tym bardziej, jeśli ma trwać całą piosenkę zwiastun to materiały mają być bo nie mam czasu ich szukać, choć kilka jak coś mogę znaleźć, ale nie wszystkie. 
Po trzecie będzie Twoja koncepcja na zwiastun jak ma mniej więcej wyglądać, to Tobie ma się podobać. 
Po czwarte miło byłoby, gdyby podana była muzyka, ale tutaj również mogę przymknąć oko i sama wybrać wcześniej z Tobą uzgadniając. 
Po piąte i chyba najważniejsze, jeśli już zamawiasz u mnie baaaardzo, ale to baaardzo proszę by zaglądać na maila bo często piszę i omawiam tam różne kwestie. 

I to chyba tyle.
Życzę powodzenia w szkole! :)
Pozdrawiam, Flawless. 


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Layout by Neva