13.09.2014

Six wonders

Witajcie ! 
Zrobiłam dwa zwiastuny wolne. Jeden czarno biały, drugi kolorowy. 

Zwiastun wolny 

Filmik po części opowiada historię, którą piszę na Fb. Występują Sasha Pieterse (Cassie) Paul Wesley (Todd). Nie mam nic do dodania.

Zwiastun wolny #2
Ten zwiastun jest zrobiony biało czarny. Bez przejść, jak można zauważyć. 
Nie miałam zbytnio czasu na przejścia i inne takie tam. Po prostu miałam dzisiaj trochę na głowie. 
Główna bohaterka to Brittany Robertson. Można ją znać z Liceum Avalon oraz z "Cienia" Ashton Irwin Fanfiction, który czytam i muszę powiedzieć,że uwielbiam go, jest po prostu świetny.

To tyle na dzisiaj. Chętnie przyjmę jakieś zamówienia. Do zobaczenia do następnej notki :)

2 komentarze:

  1. Pierwszy zwiastun.
    Kochana, mała pomyłeczka w opisie na yt, jeśli chodzi o aktorów to w Twoim zwiastunie nie ma Paula Wesleya, ale jest Liam Hemsworth. :)
    Plus do tego jednolitość, pamiętaj o niej!
    Tak to zwiastun całkiem dobry ;)
    Drugi zwiastun.
    Jeśli chodzi o nazwisko to Somerhalder. Jeden gif zepsuł jednolitość ;-;
    Według mnie nie pasuje muzyka zbytnio, ale to tylko moje zdanie. Britt, już chyba na zawsze pozostanie dla mnie Cassie z The Secret Circle. Jejku, trzeba przyznać, że Cień jest cudowny bo sama go czytam i z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej :)
    Pozdrawiam, Flawless.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam,że coś poknociłam ! Wiedziałam. Ale byłam już padnięta, więc mój mózg już nie myślał. Pozdrawiam :)

      Usuń

Layout by Neva