23.08.2014

Summer

Witajcie. To już moja ostatnia "stażowa notka", mam nadzieję że nie ostatania na tym blogu ;) 
Podczas mojego stażu zostało zrealizowane tylko jedno zamówienie :( , ale mam nadzieję, że to się zmieni.
Można powiedzieć, że uzupełniam braki i dostarczam dzisiaj 1 zwiastun wolny

Życie to nie gra

A oto i niespodzianka zapowiedziana w poprzedniej notce. Taki eksperyment z moimi autorskimi nagraniami z gry The Sims 3. To wideo specjalnie miało się nieco zacinać. Myślę, że Wam się spodoba. 

No to koniec mojego stażu. Tak prawidłowo zakończył się 17 sierpnia, ale po drodze wyskoczyło mi pare wyjazdów, z czego praktycznie przez 10 dni komputer był w zasięgu mojej ręki. Nawet Emily dowie się o tym teraz :), bo wiedziała tylko o kilku dniach mojej nieobeności. 
Niemniej jednak, ten "miesiąc" wystarczył mi, by stwierdzić, że idzie mi całkiem nieźle i chcę dalej się rozwijać. Czekam na ocenę mojego stażu i na oceny stażów Megan i Lusieeek z przyjemnością.
Pozdrawiam
Jolene

PS: Na razie biorę tak jakby urlop do podsumowania stażów, czyli już nie dodam żadnej notki w najbliższym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Neva