16.08.2014

Strach jest trucizną,która trawi sumienia powoli,lecz nie uchronnie

Witajcie ! Dzisiaj zwiastun specjalny. Jest krótki, nie wiedziałam co wymyślić. Muzyka tego zwiastuna bardzo mi się podoba. Nie wiem czemu O.o Osobiście nie słucham takich rzeczy. 
Projekt jest czarno-biały. Główną rolę gra Holland Roden. Mimo,że nie oglądałam Teen Wolf'a, to polubiłam ją. Znowu nie wiem. Przejdę już do zwiastunu. 



Nie wiem, czy Ci się podoba. Mogę poprawić. Sprawdzałam czcionkę, powinien być dobrze zrobiony. 
Jak mówiłam, jest krótki (1:30). Próbowałam wyciągnąć najlepsze napisy do filmiku. Mam nadzieje,że się spodoba :) Megan. 

3 komentarze:

  1. Okej, zwiastun jest w miarę okej, ale mam kilka uwag, tylko kilka :c
    Wszystko napiszę Ci w meilu, jeśli to nie problem. Wybacz, że jestem taka upierdliwa ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś upierdliwa. To Twój zwiastun i chcesz żeby wyglądał dobrze. Poprawię, wstawię go popołudniu :)

      Usuń
    2. Nie no, po części jestem troszkę :c
      Dziękuję <3

      Usuń

Layout by Neva