20.08.2014

Star Eyes


Cześć :)
Prawdopodobnie to moja ostatnia notka w tym miesiącu, chyba nawet na pewno. Za kilka dni wyjeżdżam do Włoch, a potem zaczyna się szkoła, przez co moje notki będą pojawiać się rzadziej i zamówienia, jeśli takowe będą.
Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma zamówieniami. :)

Roksana Horan 
Twojej opinii nie znam, więc dalej czekam :)
Zwiastun wydaje mi się, że nie jest taki zły ;p
Jeśli chcesz jakieś poprawki to śmiało pisz, a wykonam jak najszybciej ;)

weronika ch. 
|BLOG|
Tobie się podoba to najważniejsze :)
Oglądałam kiedyś z rodzicami kilka odcinków, mogę się pochwalić, wiedziałam mniej więcej o co chodzi i to ułatwiło sprawę w poszukiwaniu materiałów - tutaj podziękowania dla Ciebie bo opisałaś mi swój plan na zwiastun i musiałam tylko poszukać odpowiednich momentów, skleić i gotowe :)

PRZYJMĘ JEDNO ALBO DWA ZAMÓWIENIA! :)
Przestrzegajcie regulaminu i sprawdzajcie maila, proszę! 
Pozdrawiam, Flawless. 


6 komentarzy:

  1. Zwiastun jest super! Bardzo mi się podoba! <3 Dziękuję. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie musisz dziękować! <3
      To była przyjemność :)

      Usuń
  2. Zwiastun rewelacyjny !! Bardzo mi się podoba :D Bardzo dziękuję <3 Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Nie ma za co :)
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  3. O jejku świetne te twoje zwiastuny :) Na prawdę masz dziewczyno talent! Oby tak dalej :*
    Ja oczywiście złożyłam zamówienie mam nadzieję, że przyjmiesz. Dawno nie widziałam tak udanych prac :)

    Pozdrawiam
    Aurelia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są oba zwiastuny :) Po prostu piękne, fantastyczne i znakomite.
    Zasłużyłaś na urlop, więc odpoczywaj jak najwięcej.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
    Jolene

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva