03.08.2014

Nie istniejące szczęście

Witajcie !
Jestem nową stażystką na Trailer Makers. Wypadałoby powiedzieć coś o sobie. Zwiastunami zajmuję się od nie dawna. Ale uczę się szybko, więc łatwo je robię. Oprócz tego zajmuję się stylizacjami, pisarstwem, fotografią oraz tańcem. Uwielbiam irlandzką i szkocką muzykę, grę na dudach.
Teraz przejdę do zwiastunów. Zrobiłam dwa zwiastuny wolne.

Nie istniejące szczęście 

Zrobiłam go z myślą o moim opowiadaniu. Jest trochę nie dopracowany. 

Zdradzona 

Pomysł na ten zwiastun przyszedł mi natychmiastowo. Wiem,że nie ma "ą","ę" i innych liter tego typu. Ale czcionka mi nie pozwalała ich użyć. 


Pozdrawiam. Mam nadzieje,że się polubimy. Megan. 

4 komentarze:

  1. Witam koleżankę po fachu ;) Pamiętaj że ważne jest aby w zwiastunie pojawiała się raczej jedna osoba jako jedna postać (O tym że Josh jest Jeremy'im dowiaduję się na końcu), jeżeli nie możesz znaleźć odpowiednich gifów to poszukaj filmów. Pozdrawiam i życzę powodzenia ;)
    Jolene

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;3
    Chciałam złożyć zamówienie (omijając podpunkt 1 ).

    Hasło: illusterment
    Button dodany :) Link do bloga → http://how-to-be-yourself-ff.blogspot.com/

    Opis bloga: " Trzy najlepsze przyjaciółki Jessica, Victoria, Alexandra chodzą do jednej szkoły i klasy w East High Chicago. Przyjaźnią się od małego. Miały zaledwie półtora roku, gdy spotkały się po raz pierwszy. Wszystkie trzy pochodzą z dość bogatych rodzin. Jessica uważa się za najlepszą z tej całej grupy. Podporządkuje sobie wszystkie osoby, również Vicky i Alex.

    Pod koniec I trymestru Jess i Vicky pokłóciły się o chłopaka. Mike nie zastanawiał się długo i wybrał Olson. Uznał, że nie przejmuje się wyglądem i zaletami urodzonej bogaczki, tak jak jej rywalka. Poza tym Mike od dawna podkochiwał się w Victorii, ale nie zawsze był gotowy, żeby wyznać jej uczucie, które nią darzy. Od tamtej pory dziewczyny konkurują ze sobą, ale i omijają się z daleko. Większość szkoły nastawiają przeciwko sobie. Wymyślają różne zabawy, a co najgorsze.. obie startują do samorządu szkolnego. ".

    Wszystko o bohaterach znajdziesz tutaj:
    http://how-to-be-yourself-ff.blogspot.com/p/bohaterowie.html

    W razie co kontakt: Twitter~@Big_Love_Of lub e-mail: julekgulek20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam te dwa zwiastuny i to co wkurza i odstrasza mnie najbardziej to ilość postaci grające jedną osobę, skoro czcionka Ci nie pozwalała na ą, ę,ś,ć to trzeba było ją zmienić w końcu jak ktoś u ciebie zamówi to nie powiesz tej osobie "Sorry nie ma polskich znaków bo taką czcionkę wybrałam" o gifach już nie wspomnę bo widzę je w większości zwiastunów więc tutaj nie ma żadnego zaskoczenia. Generalnie nie jest źle tak jak napisałaś zajmujesz się zwiastunami od niedawna i to troszkę widać ale jak to mówią praktyka czyni mistrza i jestem pewna, że z każdym zwiastunem będzie co raz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę szukać nowych gifów :) Co do "ą","ę i innych to nie będę używać tej czcionki i już :)

      Usuń

Layout by Neva