02.08.2014

Money Power Glory

Witam wszystkich!
Właśnie przechodzę staż na Trailer Makers. Zwiastunami zajmuję się od niedawna, lecz bardzo szybko się uczę i potrafię stworzyć coś, co uważam za niemożliwe. Myślę, że moje zainteresowanie takimi filmikami sięga 5 lat wstecz, kiedy to dość popularna była gra MovieStarPlanet, gdzie można było tworzyć krótkie animowane filmy. Jeżeli chodzi o zamówienia, to stworzę każdą historię, z każdą postacią, a przynajmniej postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy. Jestem na stażu już jakiś czas, ale zawsze coś wypadło i dlatego, dość długo nie pojawiała się moja pierwsza notka.
Przejdę już do zamówienia zrobionego dla Wiktorii Nowety

Forbidden Love 
|Blog|

Z tego co wiem zwiastun przypadł do gustu Wiktorii, nie było żadnych uwag, a i ja muszę przyznać że historia, którą dano mi za zadanie zobrazować, jest całkiem ciekawa. Był tylko mały problem co do odnalezienia postaci ojca Kelsey - Josha, ale koniec końców, myślę że to dobry wybór. :)

Zapraszam do mnie na YT gdyby któś chciał zobaczyć więcej moich prac ;)
Do następnej notki
Jolene vel Vampirek... :D

2 komentarze:

  1. Będę szczera i powiem, że podoba mi się ten zwiastun, naprawdę. :)
    Tym bardziej, że nie jest zmontowany jedynie z gifów - nie, że się czepiam gifów, po prostu mało jest osób, które robią normalnie z filmików zwiastun, a moim skromnym zdaniem ładnie to wygląda.;p Nikogo w tym momencie nie krytykuję żeby nie było.
    Oglądałam kilka razy zwiastun i nie mogę się przyczepić w sumie do niczego. ;) W zwiastunie występuję nawet Doctor Who, oo, :)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam <3


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :) Myślę że spora ilość gifów w zwiastunach jest spowodowana tym że film trzeba pobrać cały (nawet jak potrzebujemy krótki wycinek), a na tym schodzi dość dużo czasu. Ja upraszczam sobie sprawę i korzystam z programu do kamerowania tego co dzieje się na ekranie ;) Zgodzę się z Tobą, że praca wygląda wówczas ładniej.
      Jeszcze raz dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń

Layout by Neva