05.08.2014

Forever Together ?

Tu Megan. Nie wiem, czy Ci się spodoba. Dałabym inną muzykę. Ale to Twoje zamówienie, więc nie mogłam zmieniać. Początek dałam inny. Mam nadzieje,że nie urwiesz mi głowy.
Więc tak : nie wiedziałam czy wolisz w sepii czy czarno-biały. Więc zrobiłam czarno-biały. Mam nadzieje,że przypadnie Ci do gustu.


Miałam pewne kłopoty związane z muzyką i YT. Niestety, ale piosenka, którą mi podałaś była objęta prawami autorskimi, więc zrobiłam z inną. Musiałam zrobić drugi. Jeżeli by Ci się nie spodobał to mogę zrobić jeszcze raz :)
Pozdrawiam Megan. 

4 komentarze:

  1. 0:37 jest błąd Powinno być ...mieli ich bardzo mało... ! Poza tym dopasowuj czcionkę z polskim znakami (jest ich całkiem sporo) Jeżeli czegoś nie wiesz to zapytaj zamawiającej przez e-mail, wtedy będziesz wiedziałą co i jak ;)
    Ogólnie zwiastun jest kiepski (wybieraj raczej gify bez napisów i takie, na których jest postać występująca w zwiastunie lub nie widać jej twarzy)
    Powodzenia !!!
    Jolene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam zrobić jeszcze raz, oki. Jutro go zrobię :)

      Usuń
    2. Tą czcionkę i ten błąd popraw i będzie ok ;)

      Usuń

Layout by Neva