15.08.2014

Different people, one love

Wiem,że dostanę za to ochrzan. Postanowiłam zrobić zwiastun na nowego bloga, który piszę. Nie długo dodam button. Są tu fani Pretty Little Liars ? To właśnie z jedną z głównych bohaterek będzie opowiadanie. Dokładniej z Emily Fields, jeszcze dokładniej Shay Mitchell. Wczoraj zresetowałam komputer i musiałam
instalować program jeszcze raz. Z muzyką nie miałam komplikacji, tak samo z YT.

Zwiastun dla Megan
To tyle. Jeżeli macie jakieś propozycje na zwiastun wolny, chętnie przyjmę. Megan.

4 komentarze:

  1. Czemu byś miała za to dostać ochrzan? ;-;
    Nie oglądam PLL, kiedyś miałam zacząć, ale jakoś tak wyszło, że nie stało się tak ;p
    Zwiastun jest fajny. ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin, kochana, jeśli zwiastun jest do mnie, a w podpunkcie drugim jest mój nick, więc przypuszczam, że tak, to musisz przenieść zamówienie na moją podstronę ;)
      Plus do tego nie widzę buttonu zwiastunowni :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję że już. :)

      Usuń

Layout by Neva