30.08.2014

better than yourself


Długo zwlekałam z tą notką i myślałam, że uda mi się zrobić więcej zamówień, a zrobiłam tylko jedno... Aż mi wstyd ;/ Dlatego, żeby nie była taka "skąpa" dodam inne zwiastuny, które zrobiłam do moich opowiadań, których i tak obecnie nie można nigdzie przeczytać, bo brak mi czasu na wszystko. I jest to również moja ostatnia notka na najbliższe miesiąca. Już od jutra będę mieszkać w internacie i będe mieć tylko telefon, na którym nie wiele da się zrobić... nawet pisać nie będę mogła, a co dopiero mówić o robieniu zwiastunów..
Wiecie jak mi jest ciężko rozstawać się na tak długo z tym wszystkim? W dodatku  muszę oczyścić komputer z moim opowiadań, gifów, filmików, muzyki i programów, bo siostra powiedziała, że nie chce mieć tego "bałaganu" na komputerze... Wszystkie zamówienia u mnie, które teoretycznie przyjęłam, oddaje dziewczynom do wykonania, ale to jeszcze do was napiszę. I umm.. daje wszystkim autorką admina, aby mogły pododawać linki swoich podstron i uzupełniały terminy notek, kolejkę itd, bo na razie nie będę miała na to czasu.

To ze spraw organizacyjnych tyle, teraz przechodzę do zwiastunów.

Zamówienie dla Julii na blog Amnesia


Teraz zwiastun na mojego bloga TORN , który jest "w trakcie pisania" (w rzeczywistości mam napisane 3 rozdziały i nie mam czasu pisać dalej...)


I zwiastun do opowiadania, które usunęłam, ponieważ było tak słabe.. ale sam zwiastun mi się podoba :)


I ostatni zwiastun, w którym panuje chaos w każdym znaczeniu tego słowa, przejścia raz są, raz nie, ale właśnie o taki efekt mi chodziło. Na tym blogu coś jeszcze piszę.. znaczy pisałam i publikowałam, a teraz jak wszystko inne zostanie zawieszone. :c


i drugi zwiastun tego samego bloga, robiony dawno temu jeszcze na Movie Makerze



I na tym kończę tą notkę. jest mi smutno z tego, że tak jakby "odchodzę". Teoretycznie ciągle tu będę, ale nie przyjmuję zamówień. ;c Przynajmniej na razie. Może w jakieś przerwy świąteczne, czy coś takiego zrobię coś od czasu do czasu.

To tyle, do napisania? 
Mam nadzieję, że szybko wrócę z nową notką :)

~Emily


3 komentarze:

  1. Wrócisz na pewno, nie martw się. Jeżeli chciała byś jeszcze poświęcać się Trailer Makers to naprawdę nie starczyło by Ci czasu na to co w życiu ważne.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia, szczęścia i dobrych ocen
    Jolene

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrócisz, jakoś damy radę. Założyłam specjalnie blog, żeby jakoś komunikować się z innymi autorkami. A i porozsyłałam zaproszenia :*** Pozdrawiam Megan.

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva