07.08.2014

A drop in the ocean

Witajcie dzisiaj mam dla was 3 wolne zwiastuny ;)
Pierwszy zrobiony pod inspiracją opowiadania mojej koleżanki. Miał być straszny i intrygujący. Myślę, że jest tak jak ułożyło się w mojej głowie.

Sny - Urzeczywistniona fantazja

Drugi jest takim eksperymentem, ponieważ nie ma w nim wogóle tekstu (oprócz tego kto wykonał i tytułu). Obejrzyjcie i oceńcie sami. "Balansujący Ideał" opowiada o baletnicy, która walczy z samą sobą.

Balansujący ideał

Ostatni zwiastun to miała być swego rodzaju niespodzianka, ale dodam ją dopiero w następnym poście. Ten zwiastun jest nawet ok, nie ma zbyt wymyślnej fabuły, ale może przypadnie Wam do gustu ;)

My love


Na zakończenie chcę przekazać garstkę informacji. 
Bardzo chętnie przyjmę propozycje na wolne zwiastuny (wystarczy napisać e-maila na adres: dido9_99@o2.pl, żeby niepotrzebnie nie zaśmiecać komentarzy). Kolejna ważna informacja, a mianowicie, jeżeli któś chciałby pobrać któryś z moich, wolnych zwiastunów, a miałby jedynie parę poprawek do nich, to z chęcią coś dorobię, utnę, dopiszę itp. Napiszcie czy robić zwiastuny z samymi gifami, samymi filmikami czy mieszane, to dla mnie ważne ;)

Pozdrawiam ;)
Do kolejnej notki
Jolene

3 komentarze:

  1. Spróbuj robić zwiastuny z gifów. Wykonywanie ich z filmików nie jest bardzo trudne, jedynie potrzebna jest umiejętność wycinania danego kawałka. I tak dla Ciebie: drugi zwiastun jest zablokowany prawami autorkimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko ten trzeci nie działa. Sorawdzę jutro na komputerze. Wszystkie sposoby robienia zwiastunów są proste, najważniejsze jest to aby je odpowiednio dobierać itd. ;)

      Usuń
  2. Zwiastuny są fajne. Ja osobiście proponuję robić zwiastuny z filmików, moje zdanie na ten temat znasz, ale jak wolisz. Albo najlepiej rób mieszane, jak nie znajdziesz odpowiedniego gifa to znajdziesz filmik lub na odwrót, ja tak zawsze robię, choć zazwyczaj staram się zrobić wszystko z filmików ;)
    Drugi zwiastun jest zablokowany, Lusieeek ma rację :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva