26.07.2014

She sleeps alone...

Akurat słuchałam Beside You i tak właśnie powstał tytuł xD


Oliwia Musiał


Jestem z niego bardzo zadowolona. Nie wiem jak Oliwia, bo jeszcze mi nie odpisała, ale mam nadzieję, że spodoba jej się równie bardzo ja mi. 
Do zamawiającej: Są małe zmiany, głównie chodzi o to, że napisałam "Braun'a", a nie "Brown'a", ale to pisałam Ci w mailu, więc jeśli go jeszcze nie odczytałaś, to odczytaj.

Weronika Hazzerowa



Też nie dostałam żadnego odezwu na maila... U was też na końcu nie słychać wyciszenia? Mam ostatnio problemy z programem i mimo, że w vegasie wyciszam, po zapisaniu nie ma tego efektu... Właściwie to po dodaniu na YT nie słychać, bo na komputerze mam wyciszenie, a jak dodałam na YT tak jakby zniknęło. Dziwne i nie wiem co z tym zrobić bo w sumie to nie w jedynym zwiastunie tak mi się zrobiło. W poprzednim zastosowałam taki patent, że muzykę dodałam w innym programie, ale w tym jeszcze nie miałam tego patentu.


No to tyle.
Czekamy na nowe zamówienia!
~Emily


2 komentarze:

  1. Też tak mam na yt, że nie słychać na końcu wyciszenia. Mimo to, metodą próbi błędów jakoś wychodzi. Bardzo ładnie wyszły Ci te zwiastuny, oby tylko spodobały się zamawiającym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inteligentna ja odświeżyłam stronę, gdy miałam napisane wszystko. ;-;
    Zdobyłam laptopa cioci, uff. Mogę napisać komentarz :)
    Zwiastuny są fajne i powinny się spodobać zamawiającym. ;)
    Co do wyciszenia. Ja tak jeszcze nie miałam, no chyba, że to ostatnio się coś zepsuło na yt, zobaczymy w weekend prawdopodobnie jak wrócę już. :)
    Hm, spróbuj raz jeszcze zapisać filmik i obejrzyj go na telewizorze - ja tak często robię bo na komputerze mi nie chodzą filmiki. -,-
    Ja ostatnio miałam tak, że Vegas mnie znielubił i wyciszył cały filmik tak, że dźwięku nie było wcale, ehh. :c
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva