30.07.2014

Sad beautiful tragic

Witajcie!
Jestem nową stażystką TM i będę wykonywać dla was zwiastuny! Mam nadzieję, że się cieszycie (: Ogólnie jestem Wika, na bloggerze Lusieeek. Pierwsze wspomnienia z blogami posiadam z 2011 roku - oczywiście były to imaginy. Lecz z biegiem czasu zaczęłam pisać fanfiki, potem zaczęłam robić do nich zwiastuny i tak moja przygoda z nimi trwa przeszło dwa lata. Mam nadzieję, że wysiłek, który w nie wkładam opłaci się i ktoś zechce zamówić u mnie zwiastun (: Co wykonam, a czego nie? Nie wykonam tylko mangi i anime, ponieważ na tym się nie znam. Ale z resztą zapraszam do mnie (:
Rozpisałam się, a miałam tego nie robić. A niech to. Dlatego nie przedłużając mam dla was dziś zwiastun wolny i zamówienie dla Kingi K., od którego zaczniemy.

Zamówienie dla Kingi K.

Najpierw mam sprawę do omówienia. Zwiastun wykonałam już wczoraj, jednak sprawdzałam jeszcze raz zamówienie i dopiero wtedy uświadomiłam sobie, że zmieniłaś główną bohaterkę. A że zwiastun miałam już gotowy, to po prostu zmieniłam trochę napisy, coś usunęłam, bądź dodałam, przy czym końcówkę zwiastunu całkowicie zmieniłam, muzykę tą drugą inną dałam. Mam nadzieję, że go obejrzysz obydwa zwiastuny i powiesz, czy nie jesteś za to na mnie zła.



Zwiastun wolny na bloga Trailer Makers

 

Do zamówienia! (:
Lusieeek

4 komentarze:

  1. Zwiastuny są fajne, pamiętaj o jednolitości bo jeden gif kolorowy rzucił mi się w oczy ;p
    Zamawiająca powinna być zadowolona ;)
    Życzę powodzenia i mam nadzieję, że będzie nam się miło pracowało razem :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz ale nie dotrwałam nawet do końca pierwszego zwiastuna, na początku tekst zarąbiście zlewa z jednym gifem dokładnie od 0:03 do 0:07 przejścia napisów są koszmarne albo niech wszystkie będą takie same albo nie rób ich w ogóle, co do gifów nie mam zdania bo większość widzę w wielu zwiastunach, muzyka całkiem niezła. Jeszcze sporo pracy przed tobą ale widać, że masz chęci i potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomijając to, że obydwa zwiatuny są podobne, nie są całkiem dobre. W tym pierwszym filmiku przez chwilę widać kolorowy gif, żeby tak nie było to wystarczy dodać dwa razy efekt czarno-biały (jeżeli tworzysz w MM). Ogólnie dość źle wyszły napisy, można przeczytać co jest tam napisane, ale zdecyduj się raczej na czarne tło lub dopasowuj tak żeby się nie zlewało ;)

    Pozdrawiam moją konkurentkę i życzę pomyślnego stażu
    Jolene

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, zwiastun jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Neva